تجلیل از فعالین عرصه رسانه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران؛

خراسان رضوی پیشرو در حوزه مطبوعات و رسانه‌های نوین

مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه استان‌های کشور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.
به گزارش روزنامه «صبح امروز» در این مراسم که با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی، رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و همچنین جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، از جلیل حسینی زهرائی به عنوان پیشکسوت عرصه رسانه و به پاس قریب به ۴دهه فعالیت در زمینه عکاسی خبری قدردانی و طی مراسمی تجلیل شد.

تخصص‌گرایی باید اولویت رسانه باشد

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه «مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه استان‌ها یکی از سلسله برنامه‌هایی است که برای اولین بار در نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود» مطرح کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه که برای نسل جوان مدرس و اثرگذارند، به پاس ارج نهادن به جایگاه این افراد است.
عباس محمدیان با تاکید بر اینکه «امروز دیگر خبرنگار اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و… نباید خارج از حوزه تخصصی خود فعالیت داشته باشد» گفت: نسل نوین آینده رسانه ایران باید به علم روز مسلط و تخصص‌گرایی نیز اولویت فعالین رسانه باشد.
وی افزود: استان خراسان رضوی از جمله استانهای پیشرو در حوزه مطبوعات مکتوب و رسانه برخط و نوین است و انتظار داریم در حوزه امیدآفرینی و تربیت نیروی انسانی و… درآینده هم سرآمد بوده و حکمرانی رسانه‌های نوین را نیز محقق کنند.

پیشکسوتان رسانه کتابی هستند که شابک ندارند

در ادامه این مراسم نیز مجتبی محمودی؛ رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان ضمن قدردانی از بیش ۴۰سال فعالیت «جلیل حسینی‌زهرایی» در عرصه عکاسی خبری بیان کرد: ما در خراسان رضوی افتخار می‌کنیم که زیر سایه خورشید هشتم هستیم و امام رضا (ع) با زندگی خود همچون حرکت به سمت توس و… رسانه‌ای ترین امام ما هستند.
همچنین رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی قطب رسانه‌ای شرق کشور است که در طول تاریخ هم صاحب قلم بوده و بزرگانی را تقدیم کشور کرده است.
محسن سمیع با اشاره به اینکه «پیشکسوتان عرصه رسانه هرکدام کتابی هستند که شابک ندارد» از دغدغه‌مندی حسینی‌زهرایی قدردانی کرد.

image_print