لایق این نتایج نیستیم

هافبک دفاعی تیم سیاه‌جامگان معتقد است تیمش با بدشانسی نتایج اخیر را کسب کرده و به زودی دوباره به نتایج ابتدای فصل برخواهدگشت.

کریم احمدی، در خصوص نتایج اخیر سیاه‌جامگان اظهار کرد: با بدشانسی چند امتیاز را از دست دادیم، باید با دقت بیشتری در ادامه مسیر گام برداریم تا دیگر اسیر حواشی و اتفاقات بازی نشویم. بدون شک لایق شکست و کسب تنها دو امتیاز از چهار بازی آخر خود نبودیم.

وی افزود: در دیدار با نفت تهران یا در دیدار با تراکتورسازی در آخرین لحظات برد را با تساوی عوض کردیم، در دیدار با گسترش و پیکان هم رقبا اصلا برتری خاصی نسبت به سیاه‌جامگان نداشتند اما متاسفانه توپ‌های ما توی گل نرفت و حریف خیلی راحت به گل رسید.

بازیکن سابق تیم پدیده خراسان تصریح کرد: شرایط سیاه‌جامگان خوب است و باید با دقت بیشتر در ادامه مسیر قدم برداریم. بدون شک مشکل خاصی نخواهیم‌داشت و این فصل قطعا سرانجام متفاوتی برای سیاه‌جامگان رقم می‌خورد.

احمدی در پایان در خصوص شعارهای برخی از هواداران سیاه‌جامگان تاکید کرد: بدون شک تک‌تک بازیکنان و کادرفنی برای موفقیت سیاه‌جامگان تلاش می‌کنند و هیچکس اهل کم‌فروشی نیست. اگر با بدشانسی در یکی دو هفته نتیجه‌ای حاصل نشده قرار نیست فوتبال تا پایان به یک شکل باشد. بدون شک با حمایت یار دوازدهم می‌توانیم در ادامه لیگ نیز موفق باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *