فناوری و سرمایه انسانی می‌تواند موجب تحول در اشتغال شود

فرماندار نیشابور گفت: فناوری و سرمایه انسانی می‌تواند موجب تحول در اشتغال شود. همه باید تلاش کنیم تا نگرش به اشتغال درشهرستان تغییر کند.

سعید شیبانی در گردهمایی مدیران صنایع نیشابور افزود: نیشابور با داشتن 4شهرک و ناحیه صنعتی به عنوان دومین قطب صنعتی شمال شرق کشور از جایگاه ویژه ای برخورداراست و با مهارت آموزی و توسعه کارآفرینی می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد.
شیبانی گفت: اقتصاد مقاومتی راهبرد حل مشکلات اقتصادی است و فرصت مناسب برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصاد در تحقق حماسه اقتصادی را فراهم می‌آورد.
نماینده عالی دولت در نیشابور افزود: رونق اقتصادی از اهداف دولت می‌باشد بنابراین برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید پای کار بیایند و از تمام ظرفیت‌ها نیز در این حوزه استفاده شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان تصریح کرد: موضوع اشتغال و ایجاد فرصت شغلی برای جوانان در اولویت اصلی فعالیت‌های مدیریت شهرستان قرار دارد.
شیبانی نقش انجمن‌های صنفی را درتحقق این هدف مؤثر وضروری برشمرد و بیان کرد: انجمن‌های صنفی تولیدی که مردمی‌هستند می‌توانند نقش بسزایی دراین زمینه داشته باشند.چرا که هر کجا کار مردم به مردم واگذار شود و از تخصص‌ها استفاده بهینه شده نتیجه خوبی حاصل شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *