منسوجات هتلی

منسوجات هتلی را از کجا تهیه کنیم؟

منسوجات هتلی را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت

هتل ها به عنوان اقامتگاه هایی لوکس و لاکچری باید بهترین میزبانی را از مشتریان خود داشته باشند تا بتوانند خاطره ای خوش را از این اقامت کوتاه مدت در ذهن آن ها به ثبت برسانند. برای ارائه بهترین خدمات، مسلما باید از بهترین امکانات هتلی استفاده شود. یکی از مهم ترین این امکانات منسوجات هتلی هستند که شامل محصولات متنوعی می شوند. این محصولات از ملحفه ها و کاور تشک و بالش گرفته تا حوله های دستی و حمام باید با دقت خاصی انتخاب شوند. از آن جایی که چنین محصولاتی با تنوع بسیار بالا و قیمت های متغیر به بازار عرضه می شوند، خریداران تمایل دارند تا از میان تنوع کالا، بهترین، باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین نوع آن ها را سفارش دهند. در این پست نیز به خواهیم گفت بهترین و با کیفیت ترین منسوجات هتلی را از کجا با قیمتی مناسب تهیه کنید.

منسوجات هتلی شامل چه محصولاتی می شوند؟

در میان کالاهای مخصوص به هتل، منسوجات هتلی از مهم ترین اقلامی هستند که باید حتما در خرید آن ها، به سراغ بهترین و باکیفیت ترین نوع محصولات رفت. در لیست منسوجات هتلی می توان به انواع حوله دستی، حوله حمام، روتختی ها، کاور بالش، انواع ملحفه و… اشاره کرد. این ملحفه ها و کاورها در انواع تک نفره و دو نفره به بازار عرضه می شوند.

در صورتی که این محصولات از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار نباشند، مصرف کنندگان به راحتی به این موضوع پی خواهند برد و این موضوع علاوه بر ایجاد مشکلاتی نظیر حساسیت های پوستی و… می تواند منجر به نارضایتی مشتریان هتل شود.

تمامی منسوجات اعم از حوله هتلی، ملحفه هتلی، روبالش، روتختی و… از الیاف خاصی تولید می شوند. در واقع این میزان نرمی، لطافت و کیفیت بالای الیاف پارچه است که باعث می شود در نهایت محصول استانداردهای بالایی داشته باشد.

ویژگی های منسوجات هتلی باکیفیت

منسوجات هتلی

هتلداران پس از سال ها فعالیت و کسب تجربه، به خوبی با امکانات و تجهیزات لازم برای خدمات رسانی شایسته به مشتریان خود آشنا هستند. آن ها با معتبرترین شرکت های تولیدکننده منسوجات هتلی همکاری کرده و از این طریق همیشه به بهترین نوع محصولات موجود در بازار دسترسی دارند. اما از آن جایی که تعداد شرکت های تولیدی در زمینه تولید منسوجات بسیار بالاست، قصد داریم به صورت موردی به مهم ترین ویژگی های منسوجات هتلی اشاره کنیم تا از این طریق متقاضیان خرید بتوانند با اطلاعات کامل تری اقدام به سفارش کنند.

جاذب رطوبت هستند

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین انواع منسوجات هتلی، قدرت جذب رطوبت بالای آن هاست. البته این موضوع بیشتر برای انواع حوله حائز اهمیت است. حوله های دستی و حوله های مخصوص حمام که از کیفیت بالایی برخوردارند همگی جاذب رطوبت هستند و می توانند به سرعت رطوبت بدن را از بین ببرند و پرز ندهند.

سریع خشک می شوند

خشک شدن سریع حوله ها و دیگر منسوجات هتلی نیز از دیگر ویژگی هایی است که هم برای مهمانان هتل و هم برای نیروهای خانه دار اهمیت زیادی دارد. اگر حوله ها پس از استفاده به سرعت خشک نشوند و مدت زمان زیادی را خیس و مرطوب بمانند، باید آن ها را به صورت مرتب شسته و خشک کرد که این کار زحمت نیروهای هتلی را بیشتر می کند. بنابراین برای خرید انواع منسوجات هتلی باید به سراغ محصولاتی رفت که الیاف آن ها قابلیت خشک شدن سریع دارند.

لطیف و نرم هستند

چه حوله ها و چه ملحفه ها و روتختی های هتلی، باید به اندازه کافی نرم و لطیف باشند. چرا که مهمانان در طول مدت اقامت خود بیشترین استفاده را از انواع حوله، ملحفه، روتختی و روبالشی خود دارند. بنابراین این محصولات باید از الیاف بسیار نرم و مرغوبی تولید شده باشند تا بتوان از این طریق به بهترین شکل ممکن حق میزبانی را نسبت به مهمانان ادا کرد.

از نظر ظاهری زیبا هستند

از فاکتورهای مهم دیگری که بسیاری از هتلداران در خرید لوازم هتلی از جمله منسوجات به آن توجه زیادی می کنند، زیبایی و جذابیت ظاهری محصولات است. منسوجات هتلی باکیفیت و مرغوب از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا و شیک هستند و برای آن دسته از هتلدارانی که با شرکت های تولیدکننده قرارداد همکاری بسته اند، به شکل تبلیغاتی طراحی می شوند. این یعنی نام تجاری یا لوگوی هتل بر روی محصولات حک می شود.

تمیز و بهداشتی هستند

منسوجات هتلی از وسایلی هستند که بدن بیشترین تماس را با آن ها دارد. بنابراین باید از نظر بهداشتی نیز شرایط مطلوبی داشته باشند. علاوه بر این، الیاف حوله ها و ملحفه های هتلی قابلیت شستشوی مداوم داشته و در فرایند شستشو و خشک شدن کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند. این محصولات معمولا در پک های مخصوص نگهداری می شوند و قبل از حضور مسافران کاملا تمیز و مرتب در هر اتاق قرار می گیرند.

قیمت مناسبی دارند

علاوه بر کیفیت منسوجات هتلی، آنچه که برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است، قیمت محصولات می باشد. از آن جایی که منسوجات هتلی همیشه به صورت عمده خریداری می شوند، باید در نهایت از نظر قیمت کل برای خریداران به صرفه و اقتصادی تمام شوند. مراکزی هستند که این محصولات را با کیفیت و استاندارد مطلوب و قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه به مجموعه های هتلی ارائه می کنند.

منسوجات هتلی را از کجا بخریم؟

برای خرید منسوجات هتلی می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کرد. فروشگاه های آنلاین معمولا شرایط خرید آسان تری دارند. چرا که متقاضیان می توانند محصولات موردنظر خود را ابتدا در فروشگاه های مختلف جستجو کرده و پس از بررسی و مقایسه دقیق، بهترین و به صرفه ترین نوع آن ها را خریداری کنند. اما برای انتخاب فروشگاه باید موارد زیر را هم در نظر داشته باشید:

  • فروشگاه عرضه کننده منسوجات هتلی باید از اعتبار کافی برخوردار باشد و محصولات خود را با ضمانت سلامت و کیفیت در اختیار خریداران قرار دهد.
  • حتما قبل از ثبت سفارش، به بخش نظرات سایت مراجعه کرده و بررسی کنید که میزان رضایت مشتریان این فروشگاه به چه صورت است.
  • محصولات فروشگاه باید از تنوع طرح، رنگ و جنس بالایی برخوردار باشند تا بتوان متناسب با نیاز، بهترین نوع آن را خریداری کرد.
  • لیست قیمت محصولات باید معقولانه و منصفانه تنظیم شود و با سطح کیفی آن ها نیز کاملا همخوانی داشته باشد.
image_print