بهترین فروشگاه اینترنتی خاویار

بهترین فروشگاه اینترنتی خاویار

بهترین فروشگاه های اینترنتی خاویار در ایران کدامند؟

یکی از بهترین مواد غذایی که در ایران و دریای خزر انواع آن به وفور یافت می شود، ماهی خاویار است. امروزه فروشگاه های زیادی در ایران به وجود آمدند که همه آن ها ادعا می کنند که در فروش بهترین خاویار حرف اول را می زنند. اما قطعا نمی توان تنها به این ادعاها و خرید اینترنتی از این فروشگاه ها اعتماد کرد. از آن جایی که قیمت خاویار هم بسیار بالا است، باید قبل از خرید آن در مورد فروشگاهی که به فروش این محصولات می پردازند، حسابی تحقیق کرد. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران که به فروش بهترین خاویار می پردازد کدام است و چگونه می توان از آن خرید کرد. با ما همراه باشید.

فروشگاه های عرضه خاویار در ایران

فروشگاه ها و شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که بهترین خاویارها را به مشتریان عرضه می کنند. یکی از این فروشگاه های اینترنتی معتبر، فروشگاه اینترنتی خاویار کالچر است که خود به صورت مستقیم و بدون واسطه به تولید و پرورش ماهیان خاویاری می پردازد. در واقع سایت پرورش ماهیان خاویاری کالچر که در استان مازندران واقع است، بزرگترین سایت استحصال خاویار در ایران محسوب شده و بیشترین خاویار تولیدی در ایران، از طریق همین سایت تامین می گردد. از جمله خاویارهایی که در این فروشگاه به فروش می رسند، خاویار بلوگا، خاویار آسترا، خاویار سوروگا و خاویار بری می باشد. در ادامه در مورد خاویار بلوگا که بهترین خاویار ایرانی است و در این فروشگاه به میزان فراوانی یافت می شود، توضیح می دهیم و شما را با آن آشنا می کنیم.

خاویار بلوگا ایران

فروش خاویار بلوگا

خاویار بلوگا یکی از برترین خاویارهایی است که در ایران عرضه می شود. این خاویار طعم فوق العاده دل انگیزی دارد و شفافیت و جلای دانه ها و همچنین طعم جادویی آن باعث شده تا افراد زیادی به آن علاقه مند شوند. معمولا خاویار بلوگا را بیشتر در وعده های صبحانه میل می کنند؛ چرا که دارای پروتئین و اسید آمینه های فراوانی است و می تواند انرژی فراوانی به افراد ببخشد. همچنین چون این مواد مغذی در صبح بیشتر جذب بدن می شوند، بسیاری از پزشکان توصیه می کنند آن را در وعده صبحانه میل کنید.

انواع ویتامین هایی که در خاویار بلوگا یافت می شود، ویتامین A، D، E، K، C، B1، ریبوفلاوین، کولین، نیاسین، پانتوتنیک اسید، فولات، B6 و B12 است. این ماهی خاویاری به دلیل فواید و خواص فوق العاده فراوانی که دارد به عنوان برترین ماهی خاویاری و کامل ترین مواد غذایی شناخته می شود. به همین دلیل قیمت خاویار آن نسبت به سایر ماهی های خاویاری بالاتر است. اما در فروشگاه اینترنتی کالچر چون این ماهی مستقیما توسط خود فروشگاه تولید می شود، قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر فروشگاه ها دارد.

خرید اینترنتی ماهی خاویار

امروزه مجموعه های فعالی در زمینه تولید بهترین خاویار وجود دارند که قطعا همه آن ها نیاز به فروش اینترنتی و یا فروش حضوری دارند تا محصولات دریایی خود را به فروش برسانند. ماهیانی که در مجموعه کالچر پرورش می‌یابند، در یک شرایط بسیار خاص با مراقبت های ویژه نگهداری شده و تا زمانی که به مرحله استحصال خاویار برسند، مسئولین پرورش ماهی به خوبی آن ها را حفظ می کنند. غذاهایی که برای این ماهیان در این فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد، همگی از بهترین و مرغوب ترین خوراک ماهیان خاویاری بوده که کیفیت فوق العاده زیادی دارد. همین موضوع سبب شده تا ماهیان خاویاری این مجموعه طعم بی نظیر و منحصر به فرد و بوی خوبی داشته باشند.

از ویژگی های مثبت فروشگاه کالچر این است که چون خود به تولید بهترین خاویار کشور می پردازد، شما در خرید اینترنتی آن می توانید محصولات متنوعی از انواع خاویار را تهیه کنید. در طی این سال ها این فروشگاه بهترین شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است و بهترین نوع از ماهیان خاویاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، پشتیبانی در دسترس و ارائه انواع پروموشن و تخفیف های مختلف به مشتریان، از جمله مواردی است که مجموعه کالچر، همواره به آنها پایبند بوده است.

وبسایت خرید خاویار

مزایای خرید اینترنتی بهترین خاویار از فروشگاه ها

این که بتوان به صورت اینترنتی در فروشگاه هایی که به عرضه مستقیم ماهیان خاویاری می پردازند، خرید کرد مزایای زیادی به همراه دارد. قیمت مناسب، کیفیت و مرغوبیت بالا و غیره از جمله مزیت های ویژه برای خریداران بهترین خاویار، از فروشگاه اینترنتی کالچر است. افراد می توانند با خرید خاویار به صورت اینترنتی از این فروشگاه معتبر، کمترین زمان را برای انتخاب و خرید ماهی های خاویاری در سایز و اندازه دلخواه صرف کنند. تنوع برای انتخاب انواع ماهیان خاویاری در این فروشگاه بسیار زیاد است و شما با هر ذائقه ای و همچنین توانایی مالی و بودجه های مختلف می توانید به خرید انواع این محصولات بپردازید.

نکته مهمی که در خرید خاویار باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت خاویار خریداری شده می باشد. از آنجا که این محصول جزو محصولات غذایی گرانقیمت محسوب می شود، مسلما اگر طعم و کیفیت خاویار خریداری شده، با آنچه که مد نظر شما بوده متفاوت باشد، هزینه ای که برای خرید آن تقبل کرده اید، از بین خواهد رفت. همچنین ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانیم همین قیمت بالای خاویار، باعث شده تا سودجویان بسیاری انواع خاویارهای وارداتی و بی کیفیت را با نام و نشان های تجاری مختلف به بازار عرضه کنند و مصرف کنندگان این محصول را نا امید سازند.

شعار مجموعه کالچر، لذت بردن از طعم واقعی خاویار است. محصولات این مجموعه علاوه بر عرضه به بازار داخلی، سال هاست در کشورهای اروپایی نیز عرضه می شود. در واقع مجموعه کالچر بیش از پنجاه سال است که در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در ایران فعالیت دارد و عمر برخی از ماهی های موجود در استخرهای پرورشی این مجموعه، به 18 سال نیز می رسد.

از مزایای خرید اینترنتی خاویار از مجموعه کالچر این است که پس از سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول در بسته بندی مناسب و ایزوترمیک، به درب منزل یا محل کار شما فرستاده می شود. بنابراین به هیچ عنوان شما نگران این نخواهید بود که محصولی که به دست شما رسیده، احتمالا فاسد خواهد بود یا تاریخ انقضای آن گذشته باشد. شما در هر کجای ایران که باشید می توانید به ثبت سفارش خاویار مورد علاقه خود از فروشگاه کالچر بپردازید و مبلغ آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

خاویار ایران

قیمت انواع ماهی خاویار

همانطور که می دانید خاویار یکی از بهترین، مرغوب ترین و گران ترین خوراکی های دنیا است و این ماده غذایی در همه جای دنیا ارزش بالایی دارد. از آن جایی که خاویار از نظر نوع، اندازه و سایز، اندازه دانه های هر نوع، رنگ، بو، طعم و از همه مهم تر اندازه و وزن بسته بندی محصول با یکدیگر متفاوت هستند، نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. همچنین این موضوع که آن را از چه برند و فروشگاهی تهیه کرده باشید هم رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. از جمله مشخصه های اصلی یک خاویار مرغوب و اصیل ایرانی این است که رنگ طبیعی و شفافیت مطلوبی داشته باشد. اندازه دانه های آن هم باید استاندارد باشد و در آن ناخالصی وجود نداشته باشد.

یکی از مهم ترین مشخصه ها هم این است که دارای بسته بندی کاملا بهداشتی باشد و برند آن تاییدیه از سوی سازمان بهداشت را هم داشته باشد. همه این مشخصه هایی که گفته شد در قیمت نهایی محصول تاثیر خواهد داشت و ممکن است قیمت آن را بالا ببرد. اگر در یک فروشگاه قیمت بسیار پایین از خاویار را مشاهده کردید، قطعا به کیفیت آن شک کنید و به هیچ عنوان از آن خرید نکنید. فروشگاه کالچر چون خود تولید کننده و پرورش دهنده اصلی ماهیان خاویاری است و چون هیچ گونه واسطه و دلالی در عرضه و فروش محصولات دریایی آن وجود ندارد، به قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت و مرغوبیت فوق العاده بالا، محصولات خود را به مشتریان عرضه می کند.

توجه داشته باشید که هر ماهی خاویار بسته به نوع آن، بین 8 تا 18 سال طول می کشد تا به سن مناسب رسیده و بتوان از آن خاویار را استحصال نمود. همچنین تنها یک بار در طول عمر هر ماهی، امکان استحصال خاویار وجود دارد و همین موضوع سبب می شود تا بحث پرورش ماهیان خاویار، یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب شود و هر کسی نتواند به راحتی در آن ورود کند. پس قیمت های بسیار ارزانی که از خاویار در بازار می شنوید، اصلا توجیه اقتصادی ندارند و امکان تقلبی بودن و بی کیفیت بودن خاویار آنها، بسیار بالا است.

چگونه بهترین خاویار را سفارش دهیم؟

شما می توانید از سه راه ارتباطی با فروشگاه کالچر بهترین خاویار را خریداری کنید. اولین راه خرید آنلاین در سایت اینترنتی این فروشگاه است. شما به بخش دسته بندی محصولات خاویاری مراجعه کرده و براساس علاقه خود به انواع خاویار، آن ها را در اندازه و وزن دلخواه انتخاب می کنید و پس از پرداخت آنلاین، سفارش خود را ثبت می کنید. یکی دیگر از راه های ارتباطی برای ثبت سفارش جهت خرید خرد یا عمده بهترین خاویار، تماس تلفنی با کارشناسان و نمایندگان فروش این فروشگاه است. در طی تماس تلفنی می توانید تمام راهنمایی های لازم در زمینه خرید محصولات دریایی را هم دریافت کنید. راه ارتباطی سوم دنبال کردن صفحات مجازی این فروشگاه در اینستاگرام است که می توانید از این طریق هم سفارش خود را ثبت کنید.

image_print