حضور والیبالیست خراسانی در جام جهانی والیبال:

یل والیبال خراسان

پوریا یلی، پشت خط زن خراسانی تیم ملی برای حضور در جام جهانی والیبال عازم ژاپن شد. به گزارش صبح امروز، ملی‌پوشان والیبال ایران در اولین دیدار خود در چارچوب مسابقات جام‌جهانی، از ساعت ۸:۳۰ امروز سه‌شنبه 9 مهرماه به مصاف تیم ملی روسیه می‌روند.

او  والیبال را ازدوره ابتدایی آغازکرد و پدرش نخستین حامی ومربی پایه اش بود که خود از ورزشکاران ومربیان خوب این رشته است ؛ ضمن این که مادرش نیز در همین رشته(والیبال) فعالیت دارد. یلی در مراحل بعدی پیشرفت افرادی مانند ” علی حسن زاده”و “محمدرضا اسدزاده” مربیگری اش را برعهده داشته اند و در ادامه این مسیر نیز از  تمرینات خوب”حمیدعلیشاهی”،”رضاتابعی” و “مهدی فعال” بهره مند شده است .

این والیبالیست بلندقامت قوچانی در جریان مسابقات نوجوانان کشور، “محمد وکیلی” سرمربی تیم ملی نوجوانان بازی اش را می بیند و برای نخستین بار به اردوی تیم ملی نوجوانان برای عزیمت به کشور آرژانتین دعوت می شود. پس از آن نیز درتورنمنت سه جانبه در کشور ایتالیا شرکت و مقام قهرمانی را کسب کرد .در ادامه در رقابت های سه جانبه آلمان هم قهرمان شد و با تیم ملی جوانان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی  در باکو با اقتدار  با کسب مدال طلا  به میهن اسلامی باز گشت.

او افتخارات زیادی در رشته والیبال کسب کرده است در سال های مختلفی که در این رشته فعالیت کرده، به عناوینی مانند کسب مقام سومی دانش آموزان جهان در کشور صربستان، نایب قهرمانی لیگ برتر با تیم “پیکان تهران”، سومی مشترک درلیگ برتر کشور با تیم “ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی و…دست یافته است.

پشت‌خط‌‌زن خراسانی که به همراه تیم ملی والیبال ایران به توکیو سفر کرده است، درباره شرایط تیم ملی گفت: به دلیل پروازهایی که داشتیم خسته‌ایم، اما امیدوارم هرچه زودتر بدن‌هایمان با شرایط ژاپن هماهنگ شود.
پوریا یلی افزود: در مدتی که زمان داشتیم و در تهران تمرین کردیم، از نظر بدنی به شرایط اید‌ه‌آل خود رسیدیم. به دلیل پروازی که برای رسیدن به ژاپن داشتیم کمی خسته شدیم، اما امیدوارم هرچه زودتر بدن‌هایمان با شرایط ژاپن هماهنگ شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *