مهاجری: باید ثابت کنیم شکست دادن سپاهان اتفاقی نبود

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد که شکست دادن سپاهان کار این تیم را در ادامه لیگ برتر سخت خواهد کرد.

«رضا مهاجری»، درباره شرایط فعلی پدیده بعد از انجام دو بازی در لیگ برتر گفت: خوشبختانه ما شروع خوبی داشتیم و نتایجی که گرفتیم روحیه بازیکنان و شخصیت تیم را بالاتر برد. البته هنوز این شروع کار است و ما کار سختی در ادامه خواهیم داشت. همه باید تلاش کنیم تا وضعیت تیم بهتر شود و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: ما هفته گذشته با چهار گل سپاهان را شکست دادیم و این برد کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. به‌هر حال پدیده باید ثابت کند که شکست دادن سپاهان اتفاقی نبود و ما باید از لحاظ فنی دوباره شایستگی‌های‌مان را اثبات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد همچنین اظهار داشت: در لیگ برتر تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن، سایپا،‌ پیکان، صنعت نفت و… تیم‌های متمولی هستند و طبیعتاً رقابت با آن‌ها بسیار سخت است. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا رقابت خوبی داشته باشیم و هدف‌مان این است که امسال کارهای مهمی انجام دهیم و جایگاه خوبی به دست آوریم.

مهاجری در مورد دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر تصریح کرد: ما بازی سختی در پیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و روند خوب‌مان را ادامه دهیم. امیدوارم در آبادان امتیاز بگیریم و به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *