102 میلیارد ریال برای کاهش مشکلات آب‌رسانی به گناباد و بجستان

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای کاهش مشکلات آبرسانی مناطق شهری این دو شهرستان واقع در جنوب خراسان رضوی اختصاص یافته است.

حمید بنایی حمید بنایی افزود: از این میزان 100 میلیارد ریال برای اصلاح خط انتقال آب گناباد و دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل شبکه آب شهر یونسی هزینه شد. به منظور اصلاح خط انتقال آب شهری گناباد 350 میلیارد ریال مصوب و تاکنون 100 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: همچنین 25 میلیارد ریال برای رفع مشکلات آبرسانی روستایی جنوب خراسان رضوی مصوب شد. فرسودگی تجهیزات، کمبود مخازن و طولانی بودن خط انتقال آب از مشکلات آبرسانی در گناباد و بجستان است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، همچنین از برگزاری ﻣﻨﺎﻗﺼﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺯﯾﺮﺳﺎﺯﯼ ﻗﻄﻌﻪ نخست ﺭﺍه ﺁﻫﻦ یونسی به سمت ﮔﻨﺎﺑﺎﺩ با اعتبار 100 میلیارد ریال در سالجاری خبر داد و گفت: با واگذاری این طرح به پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: 100 میلیارد ریال نیز برای تکمیل فرودگاه در حال ساخت گناباد شامل فنس کشی، ساختمان ورودی، فوریتهای پزشکی و دیگر بناهای مورد نیاز آن در سال جاری اختصاص یافت که به زودی روند اجرای آن بعد از انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار آغاز می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *