ملی پوش خراسانی پاراشنا:

از عملکردم  در رقابت‌های جهانی راضی نیستم

ملی‌پوش خراسانی پارا شنا گفت: تمام تلاش من بر این است تا بتوانم با ارتقای رکوردم در تمرینات برای سومین‌بار مسافر پارالمپیک شوم.

شاهین ایزدیار، در خصوص عملکردش در مسابقات پارا شنای قهرمانی جهان اظهار داشت: از آنجایی که مسابقات جهانی در سال پیش از پارالمپیک برگزار می‌شد تمام شناگران با آمادگی کامل به این مسابقات آمده بودند تا بهترین نتیجه را بگیرند. از عملکردی که در رقابت‌های پاراشنای قهرمانی جهان داشتم راضی نیستم.

وی ادامه داد: من، سینا ضیغمی و محمدحسین کریمی شناگر کم‌بینا و نابینا موفق به کسب رکورد ورودی پارالمپیک توکیو شدیم و پس از مشخص شدن تعداد سهمیه‌ها، کمیته ملی پارالمپیک براساس رکورد شناگران تصمیم خواهد گرفت کدام شناگر را عازم توکیو کند. تمام تلاش من بر این است تا برای سومین‌بار مسافر پارالمپیک شوم.

ملی‌پوش پارا شنا تصریح کرد: بحث مسابقات پارالمپیک با بازی‌های پارآسیایی متفاوت است. خدارا شکر در پارالمپیک لندن و ریو به فینال صعود کرده‌ام که افتخار بزرگی برای شنای جانبازان و معلولین ایران محسوب می‌شود اما قسمت نشد مدالی کسب کنم. با توجه به اینکه کشورهای دیگر از لحاظ امکاناتی در شرایط مناسب‌تری نسبت به من قرار داشتند، همین مسئله باعث شد تا عملکرد بهتری را نسبت به من بر جای بگذارند. ان‌شاءالله در پارالمپیک توکیو اتفاقات خوبی برای من رقم بخورد. ما برای مسابقات پاراشنای قهرمانی جهان تنها یک اردوی ۶ روزه برگزار کردیم که فکر می‌کنم برگزاری چنین اردویی در هیچ کجا از دنیا سابقه نداشته باشد!

ایزدیار اظهار داشت: پس از درخشش در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا و کسب ۶ مدال طلا فکر می‌کردم مسئولان حساب ویژه‌تری روی شنا باز خواهند کرد، اما تمام محاسبات من بر عکس در آمد. بودجه زیادی در اختیار ورزش داده نمی‌شود تا مسئولان آن را برای ورزشکاران هزینه کنند. امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. از خانواده‌ام، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و مربی‌ام مهدی ضیایی که در این سال‌ها از من حمایت کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *