ریاضی: پیشرفت خوبی داشته‌ایم

روزهای پُرفروغ در انتظار کشتی استان

کشتی خراسان رضوی در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در راستای احیاء جایگاه خود صورت داده و این تلاش‌ها در حال به ثمر نشستن است.

کشتی در خراسان رضوی به ویژه در سال جدید به جایگاه خوبی دست یافته و ورزشکاران این رشته ورزشی از انگیزه کافی برخوردارند، خراسان رضوی همیشه در مسابقات کشوری مقام‌های نخست تا سوم را کسب می‌کند و از این سطح پایین نیامده است.

ورزشکاران با انجام تمرینات مناسب و پی در پی و همچنین داشتن برنامه منظم و مفید تاکنون افتخارات بسیاری را برای کشور خود کسب کرده‌اند و مسئولان استان نیز به این ورزش رسیدگی می‌کنند، این ورزش در خراسان رضوی در حال پیشرفت بوده و ورزشکاران نیز سطح خود را ارتقاء می‌دهند.

مسعود ریاضی؛ رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در ارتباط با وضعیت کشتی خراسان رضوی اظهار داشت: رشد بسیاری در زمینه کشتی در خراسان رضوی به ویژه در توس شاهد هستیم، ما در استان دارای لیگ دسته یک هستیم و این دسته در لیگ برتر نیز حضور دارد.

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف در توس نام تیم خود را “تا ثبت جهانی توس” گذاشته‌ایم و در مسابقات مختلفی حضور داریم، در آینده‌ای نزدیک اهداف ما در ارتباط با تیم توس محقق می‌شود، ما در خراسان رضوی تاکنون با سرعت خوبی پیشرفت داشته‌ایم و باید برنامه‌ها به همین روال ادامه داشته باشد.

ریاضی گفت: مالکیت تیم “تا ثبت جهانی توس” با هیئت کشتی خراسان رضوی است، این تیم از ابتدای فعالیت خود قدرتمند بوده و در لیگ دسته یک خود را جای داده است، در حال حاضر نیز در لیگ برتر حضور دارد، شهرداری مشهد تمایل به حمایت از این تیم را داشته و امکان اسپانسری این ارگان وجود دارد.

سهیل یوسفی، مدال‌آور مسابقات جهانی و ملی کشتی نیز در ارتباط با وضعیت ورزش کشتی در خراسان رضوی اظهار داشت: 17 سال سن دارم و از 8 سالگی وارد رشته کشتی شدم، پس از انجام تمرینات متعدد و تلاش در مسابقات توانستم به این جایگاه دست یابم، از ابتدای فعالیتم تاکنون 9 سال می‌گذرد.

وی تصریح کرد: چهار سال به صورت متوالی در تیم ملی نونهالان و نوجوانان بودم و فعالیتم را زیر نظر هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه می‌دهم، از حسن یزدانی الگو گرفتم و در حال حاضر به این نقطه رسیده‌ام، تلاشم برای رسیدن به موفقیت بسیار زیاد بود و نتیجه داد.

مدال‌آور مسابقات جهانی و ملی کشتی ساکن خراسان رضوی ادامه داد: رسول خادم نیز الگوی رفتاری‌ام بوده است، در مناطق حاشیه‌ای شهر و محله‌های کم‌برخوردار ظرفیت برای فعالیت در هر یک از رشته‌های ورزشی فراهم است؛ چرا که در این مناطق استعدادهای بیشتری کشف می‌شود.

یوسفی بیان کرد: باید از این افراد در مناطق حاشیه شهر حمایت شود، در غیر این صورت نمی‌توان آینده درخشانی را برای خراسان رضوی پیش‌بینی کرد، این استعدادها نیاز به شناسایی دارند و باید فعالیت آنها توسط مسئولان دیده شود، با تحقق این امر می‌توان جایگاه خراسان رضوی را به حالت پیشین بازگرداند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *