اتوبوسرانان مشهدی پیگیر دریافت حق بیمه هستند

شماری از رانندگان اتوبوسهای درون شهری مشهد روز دوشنبه برای دومین روز متوالی با حضور در ساختمان شورای اسلامی این شهر پیگیر عدم پرداخت حق بیمه خود از سوی شرکت بخش خصوصی شدند.

این اتوبوسرانان که به همراه خانواده هایشان به شورای اسلامی شهر مشهد مراجعه کردند نسبت به پرداخت نشدن پنج ماه حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی اعتراض دارند.

به گفته آنها که از رانندگان یک شرکت خصوصی زیر نظر سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد هستند، به وعده آن شرکت مبنی بر پرداخت حق بیمه عقب افتاده اطمینانی ندارند لذا خواستار پا درمیانی اعضای شورای شهر مشهد برای رفع سریع این مشکل هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعتراض دیروز این رانندگان توافقی بین شرکت ذیربط و سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت تا شرکت خصوص به صورت اقساط حق بیمه رانندگان را پرداخت کند.

علی اصغر نیشابوری افزود: رانندگان تحت پوشش این شرکت به وعده پرداخت اقساطی حق بیمه اعتماد ندارند لذا خواستار پرداخت نقدی معوقات خود هستند.

وی تعداد رانندگان این شرکت را 200 نفر ذکر و بیان کرد: امروز نیز مانند دیروز با استفاده از ناوگان سازمانی در خطوطی که خدمات دهی آن به دلیل این اجتماع رانندگان قطع شده سرویس دهی انجام می شود تا شهروندان مشهدی با مشکل مواجه نباشند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *