تامین بودجه 10 میلیاردی برای تکمیل ورزشگاه انقلاب نیشابور

فرماندار نیشابور از تامین بودجه مربوط به ساخت ورزشگاه انقلاب نیشابور خبر داد.

سعید شیبانی، در خصوص شرایط ورزشگاه نیمه‌ساخته نیشابور اظهار کرد: این پروژه در بیش از 20 سال قبل آغاز شد و قرار بر این بود که علاوه بر سالن ورزشی، استادیوم و استخر نیز در آن ساخته‌شود. متاسفانه بعد از مدت‌ها تلاش شد تا به صورت جدی شرایط این ورزشگاه پیگیری شود، حدودا تخمین زده شده که اعتباری 10 میلیاردی نیاز است تا پروژه تکمیل شود.

وی افزود: خوشبختانه نمایندگان نیشابور نیز پیگیری خوبی داشتند و با سازمان برنامه و بودجه نیز صحبت‌هایی صورت گرفته و قرار بر این شده تا در نخستین تخصیص اعتبار برای زیرساخت‌های ورزشی نیز ورزشگاه انقلاب نیشابور در اولویت باشد. برنامه‌ریزی شده تا تکمیل این ورزشگاه در دو فاز انجام شود. فاز نخست در سال 96 و فاز دوم در سال 98 انجام می‌شود. خوشبختانه پروژه پیشرفت‌هایی نیز در هفته‌های اخیر داشته و اعتبارات هم از اواخر مرداد و اوایل شهریور می‌رسد.

فرماندار نیشابور در رابطه با هدف از ساخت ورزشگاه در شهری که تیم فوتبال ندارد، تصریح کرد: صحبت‌های اولیه با صنایع حاضر در نیشابور صورت گرفته، همانطور که مستحضر هستید صنایعی همچون فولاد و … در نیشابور حضور دارند و البته دوستان در این بخش‌ها پاسخ مثبتی به ورود به ورزش و تیمداری داشته‌اند. ابتدا باید ورزشگاه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود تا بتوانیم به شکل قطعی از دوستان دعوت کنیم تا پای کار بیایند ولی شک نکنید که با تکمیل ورزشگاه، نیشابور نیز در عرصه تیمداری و استفاده مناسب از ورزشگاه ورود خواهدکرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *