گفت‌وگوی صبح‌امروز با مولانا ابراهیمی؛

مستقل آمده‌ام تا در لیست نروم

مولانا ابراهیمی در سال 1360 در مشهد به دنیا آمد . فعالیت هنری و ورزشی خود را از دهه 70 آغاز نمود و در دهه 80 به عنوان منتقد سینما و تلوزیون شناخته شد . وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و تهیه کنندگی تلویزیون است و 100 اثر مستند و نمآهنگ در طی این سالها از او در رسانه ملی و فضای مجازی منتشر شده است . مدیر هنری و رسانه ای است و با توجه به اینکه فرزند شجاع الدین ابراهیمی شاعر بنام خراسانی ست در حوزه فرهنگ و هنر برنامه های ویژه ای دارد .

 

از مولانا بگویید ؟

پس از فارغ التحصیلی در رشته کارگردانی سینما سال 83  از تهران به مشهد بازگشتم تا فعالیت خود را آغاز کنم اما متاسفانه راه پیشرفت در حوزه سینما و تئاتر و هنرهای دیگر در مشهد هموار نبود البته الان به مراتب بهتر شده است اما هنوز با پتانسیل و توانی که در جوانان هنری و ورزشی مشهد وجود دارد بسیار جای کار هست خراسان بزرگ مهد نامداران بوده و هست آنقدری که در فرهنگ و ورزش مشهدی ها زبانزد هستند در حوزه های دیگر قله ای را فتح نکرده اند ( البته تپه های زیادی را دیده اند با خنده )

 

ارتباطات زیادی در سطح مدیران کشور دارید درست است ؟

همه عمرم را در فضای رسانه ای و فرهنگی سپری کردم به همین دلیل با بزرگانی که گفتید هم ارتباط کاری داشته و دارم و هم نشست و برخواست هایی که ترجیح میدهم نامی از ایشان نبرم اما یقینا از کمکشان برای پیشرفت و توسعه مشهد عزیزمان بهره خواهم برد

 

اگر ارتباطات خاصی دارید چرا در لیستی نرفتید ؟

مستقل آمدم که در لیست نروم ، پیشنهاداتی بود اما معتقدم کسانی که تا امروز گامی  موثر برای رفع موانع و مشکلات نتوانستند بردارند فردا هم نمی توانند . ما نیاز به تفکر نو و جان تازه داریم .

 

رای می آورید ؟

امیدوارم مردم قهر نکنند ، هیچ فردایی مثل دیروز نیست اگر موثر بودن خود را قبول داشته باشیم ، اگر اعتراضی هست واقعا باید با رای دادن و تعیین فریاد زن درست صدای خودمون رو برسونیم و نتیجه بگیریم .

 

در صورت راه یابی به مجلس  برنامه تون چیه  ؟

یقینا برای پیشرت و اعتلای فرهنگ و هنر و ورزش شهر تمام امکانات و توانمندی های خود را به کمک میگیرم ، مقوله معشیت و اقتصاد بحث تخصصی و پیچیده ای هست که بلاشک ریشه در فرهنگ دارد ، رونق بیش از پیش و البته هدفمند فعالیت های هنری و ورزشی بخش بزرگی از گرفتاری های جامعه هنرمندان و ورزشکاران مشهد را رفع می کند .

یکی از بحث هایی که من دارم اینست که افرادی در مجلس باشند که با دغدغه های حوزه های تخصصی خود آشنا باشند ، راه برون رفت از مشکلات را بدانند . مثلا اگه تمام مشکلات مردم را در یک سبد بریزیم هر نماینده باید مشکلی را بردارد و در حل آن بکشود که درد آشنا باشد تا در تصویب قوانین مربوطه کوتاهی نشود و پس از آن نیز در تعامل با دستگاه های اثر گذار تا حصول نتیجه دچار چالش نگردد .  اگر تا به امروز در همه حوزه ها رفع مشکلات  بعضا با گره های کور مواجه شده بخاطر 100 در صد نبودن کسانی است که برخوردار از ویژگی هایی که نام بردم نبوده اند.

image_print