شهرداری نیشابور «سازمان آتش نشانی»

 سازمان آتش نشانی نیشابور به زودی به جدیدترین دستگاههای ارتباط رادیویی مجهز می‌شود

در راستای ارتقای کیفیت ارتباطات رادیویی و اجرای هرچه بهتر ماموریت های محوله ، سازمان آتش نشانی نیشابور به زودی به جدیدترین دستگاههای ارتباط رادیویی مجهز خواهد شد.

 سازمان آتش نشانی نیشابور به زودی به جدیدترین دستگاههای ارتباط رادیویی مجهز می‌شود

به گزارش خبرنگار «صبح امروز» در نیشابور، در حاشیه بازدید شهردار نیشابور و سرپرست سازمان آتش نشانی از نمایشگاه شهر ایران در تهران و برگزاری جلسات قبلی در شهرداری نیشابور ، هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته و به زودی تجهیزات فوق خریداری و تحویل سازمان آتش نشانی می شود.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه تجهیزات رادیویی مزبور تحت عنوان “واکه” و تحت لیسانس شرکت ایرانسل می باشد ، افزود: این سیستم بی‌سیم بستری ارتباطی برای مکالمات میان فرستنده و گیرنده به‌ صورت غیر هم‌زمان و بدون شماره‌گیری است که کاربران را قادر می‌سازد تنها با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه به‌ طور مستقیم با یکدیگر مکالمه صوتی یا چند رسانه‌ای (ویدیو، عکس و پیام) برقرار کنند.

 

ابوالفضل اسدی ، با بیان این مطلب که سرویس واکه از طریق تجهیزات اختصاصی (دستگاه‌های بی‌سیم) برای تماس‌های فرد به فرد و فرد به گروه قابل استفاده است ، خاطرنشان کرد: با استفاده از این راهکار تماس‌ها بدون تأخیر و بر بستر شبکه امن ایرانسل برقرار شده و پیام‌ها به‌ سرعت مبادله می‌شوند.

 

به گفته وی ، امنيت و سرعت بالا در برقراری تماس بدون شماره‌گیری، واکه را به راهکاری ایده‌آل برای کاربرانی که در ارتباطات صوتی و چند‌رسانه‌ای خود نیازمند سرعت، امنيت و پایداری هستند، تبدیل کرده و سازمان آتش نشانی نیز با توجه به اهمیت ارتباطات رادیویی خود به زودی از این سیستم به روز بهره مند خواهد شد.

 

اسدی در پایان ضمن تشکر از حمایت های بیدریغ اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس میرفانی شهردار پرتلاش نیشابور ، ابراز امیدواری نمود که با خرید تجهیزات جدید رادیویی توان عملیاتی و کیفیت عملکرد سازمان آتش نشانی نیشابور بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

🔰مسعود میرادی: روزنامه‌نگار

image_print