مدیرعامل سازمان در نشست فعالان و سرمایه گذران مناطق آزاد تجاری کشور مطرح کرد:

آمادگی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به منظور سرمایه گذاری در مناطق آزاد، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشست فعالان و سرمایه گذران مناطق آزاد با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برآمادگی در‌جهت سرمایه گذاری در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی در جریان سفرکاری اش به تهران که در راستای توسعه تعاملات و ایجاد زمینه های بیشتر در حوزه فعالیتهای اقتصادی سازمان انجام شد در نشست فعالان و سرمایه گذاران مناطق آزاد با سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور شرکت کرد.

وی با اشاره به فرصتهای موجود در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، خواف و اقدامات موثر سازمان همیاری استان در این حوزه گفت: با توجه به ظرفتیها و تجربیات مطلوب سازمان، آمادگی داریم در حوزه سرمایه گذاری در این مناطق و حتی دیگر مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور نقش آفرینی موثری داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر توانمندیهای سازمان و استان در حوزه گردشگری افزود: برگزاری جام جهانی قطر در همسایگی کشورمان فرصت مناسبی برای اجرای برنامه ها و هدفگذاری های اقتصادی مطلوب است، لذا این آمادگی را داریم تا با استفاده از ظرفتیهای تخصصی سازمان در بخش پذیرش گردشگران جام جهانی در مشهد و تامین نیازها و کالاهای اساسی قطر در این ایام همکاری داشته باشیم.

سعید محمد دبیر مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور نیز در خصوص سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: با توجه به توان، تخصص و حوزه های فعالیتی، این سازمان میتواند در توسعه اقتصادی مناطق ویژه اقتصادی کشور کمک کند.

وی با اشاره به توانمندیهای مطلوب سازمان همیاری در حوزه ایجاد تعاملات بین المللی و جذب سرمایه گذاران خارجی در جهت توسعه مناطق آزاد، تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، ادامه داد: این سازمان می تواند در بخش تامین نیازهای اساسی کشور مانند گوشت، کمک شایانی از کانال مناطق آزاد داشته باشد

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *