یک پراید با تمام سرنشینانش غرق شد

سیل در شمال استان خراسان رضوی ۳۶ مصدوم برجای گذاشت

گروه استان‌ها-مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: در پی ورود سامانه بارشی و وقوع سیل وآبگرفتگی تیم‌های، عملیات امداد و نجات در حال یاری رساندن به افراد گرفتار در مناطق ییلاقی و کوهستانی برخی مناطق شمال خراسان رضوی هستند.
به گزارش روزنامه صبح‌امروز، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات اظهارداشت: طبق اطلاعات دریافتی این حوادث در مناطق ییلاقی شامل آبشار های آبگرم، قره سو و ارتکند کلات و دره شمخال قوچان رخ داد.
وی از حضور 14 نفر در شش تیم عملیاتی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی تاکنون 36 نفر دچار حادثه شده‌اند و دستگاه های مختلف امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس، با توجه به آماده باش کامل در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی ادامه داد: در پی وقوع سیل در شهرستان‌های کلات و قوچان، بر اساس آمارهای اولیه متاسفانه یک خودروی پراید با پنج سرنشین در سیلاب منطقه سررود ارتکند، غرق شد که فقط پدر خانواده جان سالم به در برد و مادر خانواده به همراه دو فرزند خود غرق شدند و یک فرزند دیگر این خانواده هنوز مفقود است.
وی بیان کرد: با توجه به وقوع سیل برخی روستاهای استان شامل، اورتکن، باغ کن، ژرف و برده دچار انسداد راه شدند و نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند. همچنین تیم واکنش سریع آب و فاضلاب خراسان رضوی نیز در حال پیگیری برای وصل آب به روستاهای قلعه نو، سررود، چرم کهنه و چرم نو هستند.
هواشناسی خراسان رضوی روز گذشته با صدور اطلاعیه سطح نارنجی از وقوع سیل در برخی نقاط استان خراسان رضوی خبر داده بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *