رمزگشایی از ۳۰ فقره سرقت گوشی قاپی در مشهد

در دومین مرحله از اجرای طرح تشدید مبارزه با گوشی قاپی های خیابانی در مشهد پرده از ۳۰ فقره سرقت برداشته شد.

طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های خیابانی با محوریت پیگیری و برخورد قانونی و قاطعانه با عاملان گوشی‌ قاپی های خیابانی به طور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کریمی گفت: در اجرای اولین مرحله از عملیات گسترده ۳ سارق حرفه ای توسط تیم های گشتی کلانتری امام رضا و سناباد مشهد در حال ارتکاب سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در دومین مرحله اجرای این طرح گسترده تیم های گشتی کلانتری سپاد مشهد با تقویت، کنترل و مراقبت های نامحسوس در محدوده مراکز بزرگ تجاری بین المللی حوزه استحفاظی خود جوان ۲۱ ساله ای که یکی از عاملان اصلی گوشی قاپی بود را در حالی که قصد سرقت از خانم جوانی را داشت دستگیر کردند.

سردار کریمی تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری ۵شاکی که برای اعلام سرقت به محل مراجعه کرده بودند این پسر ۲۱ ساله را مورد شناسایی قرار دادند. در بازرسی بدنی از متهم سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه چاقوی دسته بلند و ۲۶۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد.

این متهم که آثار خود زنی نیز روی گردنش مشاهده می‌شود در تحقیقات اولیه تاکنون به ۳۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط وی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *