آغاز فروش نقدی پیکاپ فوتون بنزینی و دیزل

علی مهروی

فوتون تونلند تولیدی در داخل کشور حاصل همکاری مشترک ایران‌خودرو دیزل با کمپانی چینی فوتون بوده و بیشتر آن را به پیکاپ ایران خودرودیزل می‌شناسند. بر اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) پیکاپ تونلند باکیفیت ‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است، که در نسخه بنزینی داراى موتور 2.3 ليترى است که 130 اسب بخاری قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور تولید می کند و یکی از پرقدرت ‌ترین پیکاپ تولیدی کشور محسوب می شود.

 

 

از مهم ‌ترین تغییرات نسل جدید پیکاپ تونلند می ‌توان به افزایش قدرت موتور نسبت به نمونه ‌های قبلی، بهبود طراحی داخلی نسبت به مدل قبلی و همچنین برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو 5 مجهز به فیلتر دوده DPF در راستای حفظ محیط زیست اشاره کرد. در خصوص طراحی ظاهری و اتاق نیز خودرویی به روز و مدرن به نظر می ‌رسد ضمن این ‌که این مدل دارای کیفیت ساخت نسبتا خوبی است.

پیکاپ دیزل و بنزینی از سوی ایران خودرو دیزل در اسفند 1399 و فروردین 1400 به صورت نقدی قابل واگذاری هستند

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل قیمت جدید پیکاپ فوتون تونلند را در دو مدل دیزل و بنزینی ویژه آبان ماه 99 اعلام کرد.

براساس این گزارش، این دو مدل پیکاپ از سوی ایران خودرو دیزل با موعد تحویل اسفند 1399 و فروردین 1400 به صورت نقدی قابل واگذاری هستند.

 

قیمت نقدی فروش فوتون تونلند

اعلام قیمت های جدید در شرایطی انجام می شود که قیمت قبلی فوتون در شهریور ماه 99 برابر با 630 و 660 میلیون تومان برای مدل های بنزینی و دیزلی اعلام شده بود و قیمت همین خودرو در مرداد ماه سال گذشته نیز 350 و 364 میلیون تومان بوده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *