جوان‌گرایی در ائتلاف اصولگرایان «شهید» شد

طباطبایی: ما از شورای ائتلاف اصولگرایان گلایه‌مند هم هستیم که چرا ولایتمداری و تاکیدات رهبری به صورت جدی در آن دنبال نشد

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران در خراسان رضوی گفت: موضوع جوان‌گرایی در شورای ائتلاف اصولگرایان در مشهد شهید شد.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی طباطبائی با اشاره به اینکه حضور ما در شورای ائتلاف بر اساس دو اصل وحدت و جوان‌گرایی که مورد تاکید دکتر قالیباف هم بوده صورت گرفته است، اظهار کرد: تاکید ما بر مساله جوان‌گرایی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بوده و ما به شورای ائتلاف پایبند بودیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: موضوع مدنظر ما جوان‌گرایی بود اما در شورای ائتلاف به آن توجه خاصی نشد، افزود: از مساله جوان‌گرایی در شورای ائتلاف اصولگرایان دفاع خوبی نشد و خروجی لیست هم بیانگر همین موضوع است، ما از این شورا گلایه‌مند هم هستیم که چرا ولایتمداری و تاکیدات رهبری به صورت جدی در آن دنبال نشد.

وی افزود: این گلایه جوانان ما نیز هست که در همه طیف‌ها احساس تکلیف کردند، شجاعت به خرج دادند، به میدان آمدند و برنامه‌های خوبی را هم ارائه کردند، اما موضوع جوان‌گرایی در این بین شهید شد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما هنوز هم به این شورا پایبند هستیم، ادامه داد: اما آقایان که در راس هیات رئیسه این ائتلاف بودند باید پاسخگوی جوانان باشد، اگر به جوانان میدان ندهیم در بر همین پاشنه می‌چرخد و وضعیت بهتر هم نخواهد شد.

طباطبائی در پاسخ به این سوال که آیا شما انتقادات خود را با شورای ائتلاف در میان گذاشتید یا خیر، بیان کرد: ما بحث جوان‌گرایی را دنبال کردیم و اعتقاد بر این داشتیم که جوانان باید به میدان بیایند که بنا به دلایلی نشد، آقایان هیات رئیسه باید پاسخگو باشند و در این رابطه به مردم پاسخ دهند، ما نباید خودمان کاندیدایی را مشخص کنیم و به مردم هم تحمیل کنیم که به همین کاندیداها رای بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: جوان گرایی امروز مورد توجه مقام معظم رهبری است، بیانیه گام دوم برای دولت، مدیران، سیاسیون و مسوولین نبود خطاب به مردم بود، به ویژه جوانان عزیز که در لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در مشهد عملا این اتفاق نیافتد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با وجود تمامی این انتقادات ما لیست مجزا نمی‌دهیم و به شورای وحدت پایبند هستیم، افزود: انتظار ما از شورای وحدت این بود که در لیست کاندیداها حداقل نام 2 نفر از جوانان هم وجود ‌داشت چراکه جوانان عزیز ما در مشهد ایثارگری کردند و حق‌شان این نبود، این افراد کلمه ایثار را به معنی واقعی آن فهمیدند و برای ایجاد وحدت از خودگذشتگی کردند و انصراف دادند که این حق‌شان نبود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به کسانی که رای می‌آورند توفیق دهد تا برای این نظام و مردم خدمت کنند، ما وکیل ملت می‎خواهیم وکیل دولت نمی‌خواهیم، مجلسی قوی و کارآمد مورد انتظار است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *