2 دفتر مسافرتی خراسان رضوی مجوز تور جام جهانی دارند

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری خراسان ‌رضوی گفت: 2 دفتر خدمات مسافرتی در این استان، که در مشهد مستقرند، مجوز برگزاری تورهای جام جهانی 2018 روسیه را دارند.

سعید ولی زاده اظهار کرد: این دفاتر با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فدراسیون فوتبال به عنوان مجری برپایی تورهای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شده و مجوز دریافت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از ثبت نام اینترنتی و اعتماد به تبلیغات غیرواقعی در این زمینه به شدت پرهیز کنند، افزود: علاوه بر این واریز وجه به صورت اینترنتی برای خرید بلیت و نام نویسی در تورهای جام جهانی روسیه باید با کسب صحت و درستی فعالیت و خدمات دفتر مذکور انجام شود.

ولی زاده گفت: دفاتر مجاز می توانند با توجه به تفاوتی که در نوع هتل محل‌ اقامت، پروازها و مدت زمان برگزاری تور و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند با توجه به مصوبات اعلام شده، نرخ متفاوت تورهای خود را به علاقه مندان اعلام نمایند.

وی بدون اشاره به آمار ثبت نام علاقه مندان شرکت در این تورها در استان، افزود: با توجه به نوسانات نرخ دلار استقبال فراوانی از شرکت و نام نویسی از این تورها نشده ضمن اینکه بسیاری از متقاضیان، شرکت در این تورها را از تهران در برنامه خود تنظیم کرده اند که در این رابطه نیز آمار مشخصی نمی توان ارائه کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *