نمایندگان فدراسیون جهانی جودو وارد مشهد شدند

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: نمایندگان فدراسیون جهانی برای بازدید از ظرفیت‌ها و امکانات جودو استان  در قالب یک تور آموزشی به مشهد سفر کردند.

حسین محمودی گفت: میکلوس انگورای قهرمانان با سابقه رقابت‌های جودو جهان و المپیک از کشورهای فرانسه و نیکلاس مسنر مجارستانی مدرس رسمی فدراسیون جهانی ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین با همراهی هیاتی شامل دبیر و جمعی از مسوولان فدراسیون جودوی کشور در قالب یک تور آموزشی بین المللی به مشهد سفر کردند.

وی افزود: این تور در ایران از هفته گذشته آغاز شده و نمایندگان فدراسیون جهانی پس از سفر به شهر‌های کرج، اسلامشهر، اصفهان و شیراز به مشهد آمده‌اند تا پس از ۲ روز بازدید از ظرفیت‌های جودو خراسان رضوی، در ادامه سفر خود به بجنورد، اسفراین، نور و تهران بروند.

وی با اشاره به رقابت‌های جودو قهرمانی نونهالان استان در سالن مهران مشهد، گفت: نمایندگان فدراسیون جهانی جودو در اولین برنامه خود در این تور آموزشی از رقابت‌های امروز دیدن کردند.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات با حضور 400 جودوکار از سراسر استان و در قالب 2 گروه ” الف و ب” برگزار شد که علاوه بر قضاوت داوران بانو و آقا استان، امکان حضور خانواده‌های ورزشکاران نیز برای تماشای این رقابت‌ها در سالن مهران فراهم شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حداکثر استفاده فنی قهرمانان، مربیان و داوران استان از ظرفیت‌های این تور آموزشی، عنوان کرد: در همین راستا عصر امروز در خلال برگزاری مسابقات نونهالان استان یک کارگاه آموزشی فنی مرور تکنیک توسط مسعود حاجی آخوندزاده جودوکار باسابقه مشهدی تیم ملی و نمایندگان فدراسیون جهانی برگزار شد که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

محمودی گفت: تلاش داریم در ادامه سفر نمایندگان فدراسیون جهانی به مشهد، دیگر ظرفیت‌های ورزشی و جاذبه‌های فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی را به عنوان مهد جودو کشور معرفی کنیم که با توجه به حضور تیم تصویر‌بردار و برنامه‌ساز بین المللی از کشور اسپانیا، همراه این گروه، فرصت رسانه‌ای خوبی برای این منظور فراهم است.

وی بیان کرد: بازدید از امکانات سخت افزاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی، آرامگاه فردوسی، حضور در گود چوخه این منطقه، موزه حرم مطهر و … برنامه‌هایی است که برای فردا هماهنگ شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *