پلمب باشگاه مشهدی در روز توقف استقلال

در حالی که دفتر باشگاه سیاه جامگان روز گذشته توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد، این تیم در ورزشگاه ثامن مشهد برابر استقلال تهران به یک امتیاز دست یافت.

دیدار تیم‌های سیاه جامگان مشهد و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال در نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کرد اما آرام آرام بازی متعادل شد و فرصت خاصی گلزنی برای دو تیم ایجاد نشد. تنها فرصت جدی گلزنی در این بازی را سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۱ از دست داد. پاس دیدنی امید نورافکن به این بازیکن به تک به تک شدن شهباززاده با دروازه‌بان سیاه جامگان همراه شد و شوت شهباززاده را کرمی دروازه‌بان تیم سیاه جامگان با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد. در ادامه این بازی اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم این بازی تیم استقلال کاملا بر بازی سوار بود و چندین و چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد. از جمله این فرصت‌ها می‌توان به موقعیت دقیقه ۵۵ اشاره کرد که استقلال روی پاس فرشید اسماعیلی برای شهباززاده صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه او راهی اوت شد. تنها فرصت قابل توجه تیم سیاه جامگان در این بازی، شوت یرکوویچ در دقیقه ۵۸ بود که سید حسین حسینی آن را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۹ این دیدار شوت مهدی قائدی به تیرک عمودی دروازه سیاه جامگان برخورد کرد و  در ادامه ضربه سر انصاری در دقیقه ۷۸ را کرمی دروازه‌بان سیاه جامگان در آغوش گرفت.

در ادامه بازی پر برخورد دو تیم گلی در پی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دفتر باشگاه سیاه‌جامگان پلمب شد

روز گذشته دفتر باشگاه سیاه جامگان مشهد در آستانه بازی مقابل استقلال توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

اداره اماکن نیروی انتظامی صبح دوشنبه دفتر باشگاه سیاه جامگان مشهد را به دلیل نداشتن مجوز کمیسیون ماده ۵ پلمب کرد.

این پلمب به دلیل عدم تغییر نام باشگاه صورت گرفت و حاشیه های فراوانی را به دنبال داشت و باید دید مسئولان سیاه‌جامگان سرانجام چه نامی را برای تیمشان انتخاب می کنند؛ چرا که ظاهرا عنوان پیشنهادی مشکی پوشان هم مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان قرار نگرفته است.

هرچند مسئولان سیاه جامگان از مدیران ورزشی استان برای پلمب باشگاه خود گلایه کرده اند اما معاون اداره کل ورزش و جوانان استان معتقد است این اتفاق مربوط به آن ها نیست و نیروی انتظامی مسئول این کار است.

 

نارضایتی هواداران استقلال و سیاه‌جامگان از داوری

هواداران دو تیم استقلال و سیاه جامگان از عملکرد داور بازی خود ناراضی بودند و در این رابطه شعار دادند.

تعویض حسین بادامکی در دیدار دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان حاشیه‌ساز شد. هنگامی‌که کاپیتان مشکی‌پوشان در دقیقه ۸۰ در حال خروج از زمین بود تا جای خود را به پیام ملکیان بدهد، هواداران استقلالی حاضر در جایگاه، علیه او شعارهایی دادند که این شعار با واکنش تند حسین بادامکی همراه  شد.

هواداران دو تیم بارها از تصمیمات تیم داوری انتقاد کردند و علیه داور شعار دادند.

علیرضا مرزبان نیز از برخی تصمیمات داور مسابقه گلایه داشت و در دقایق مختلف نزد سعید فتاحی رفت و اعتراض کرد.

مهدی قائدی از ابتدای نیمه دوم توسط هواداران استقلال تشویق شد و در نهایت در دقیقه ۶۵ وارد میدان شد و جای فرشید اسماعیلی را گرفت. وی یک شوت سرکش هم روانه دروازه کرمی کرد که به تیر دروازه سیاه‌پوشان مشهدی اصابت کرد.

امید ابراهیمی‌ و کیوان امرایی لحظاتی به درگیری لفظی با یکدیگر پرداختند. امرایی پس از اعلام خطا به سود استقلال مانع از شروع مجدد سریع ابراهیمی شد.

 

اولین امتیاز سیاه جامگان از استقلال بعد از 5 بازی

بعد از 5 باخت متوالی، بالاخره تیم فوتبال سیاه جامگان یک امتیاز گرفت ودر شهر خود استقلال تهران را متوقف کرد .

سیاه جامگان که بعد از آغازی نسبتا خوب درلیگ امسال،یک باره افت کرده و در ادامه بازی ها نتایج بدی گرفت، آن‌ها در  5بازی متوالی مقابل گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، استقلال خوزستان بازنده شده بودند، بالاخره برابر استقلال تهران اولین امتیاز خود را بعد از دوره ای نسبتا طولانی کسب کردند.

استقلال  که آشکارا بهتر از میزبان خود بود در حالی یک امتیاز به مشهدی ها داده و آن‌ها را از بحران در آورد که می توانست برابر این تیم چند بار گل بزند.

 

استقلال هم یک فرصت گلزنی داشت!

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان بعد از تساوی استقلال گفت: خیلی خوب مقاومت کردیم و یک امتیاز گرفتیم.

علیرضا مرزبان، بعد از تساوی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما به اتحاد درونی نیاز داریم. ما نیاز داریم بازیکنان از یکدیگر درک خوبی داشته باشند و به این مساله رسیدیم. ما یک شانس توسط بادامکی در نیمه اول داشتیم. استقلال هم یک فرصت گلزنی داشت. تیم من خیلی خوب مقاومت کرد و یک امتیاز گرفت. اگر یرکوویچ گل می‌زد، می‌شد برنده باشیم.

او درباره داوری دیدار گفت: داوری خوب بود. داوران ایران خوشبختانه هر روز بهتر می‌شوند. البته در نیمه نخست داور می‌توانست خطایی را برای استقلال نگیرد، خطایی که از ان صحبت می‌کنم مربوط به لحظه‌ای بود که می‌شد به ضد حمله خوبی برسیم.

مرزبان همچنین گفت: سومین باری بود که در لیگ به همراه سیاه‌جامگان حضور داشتم. کسب یک امتیاز از ۹ امتیاز دردناک است زیرا باید نفت آبادان را شکست می‌دادیم. تغییرات در سیاه‌جامگان آغاز شده، به بازیکنانی که نمی‌خواستیم اعلام کردیم. می‌دانستم که به بازیکنان مشهدی می‌توانم اعتماد کنم. روی این بازیکنان و اتحاد درونی تیم حساب کردم.

او تصریح کرد: بادامکی می‌توانست در نیمه نخست دروازه استقلال را باز کند، کیوان امرایی هم شانس داشت که دروازه حسینی را باز کند، شاید شانس‌های استقلال بیشتر بود اما ما هم از موقعیت‌های خوبی برخوردار بودیم.

سرمربی سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان به ترمیم بزرگی نیاز دارد. اگر بخواهید در کنسرت بزرگان بنوازید باید ادوات لازمه را داشته‌ باشید. با چند بازیکن صحبت کردیم اما تا قطعی نشده راجع به اسامی آنها صحبت نمی‌کنیم.

وی در خصوص حضور گسترده هواداران استقلال در ورزشگاه ثامن تصریح کرد: این تیم‌ هر سال در بحران بوده و طبیعی است که هوادار زمانی به ورزشگاه می‌آید که به شخصیتش توهین نشود. امیدوارم به این مهم دست یابیم تا در نهایت وضع ما هم درست شود و با کسب نتایج خوب، حمایت آنان را داشته باشیم.

 

دشمنان زیادی داریم!

مالک باشگاه سیاه‌جامگان معتقد است تیمش به دلیل خصوصی بودن دشمنان زیادی در فوتبال ایران دارد.

محمدرضا عباسی، پس از تساوی مقابل استقلال می‌گوید تیم ما پس از ناکامی‌های سریالی توانست مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش بگذارد و ما از این نتیجه راضی هستیم. در این دیدار ۴ بازیکن جوان ما بازی داده شدند و نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و برای پیروزی به میدان آمده بود. ما هم سه امتیاز را می‌خواستیم اما استقلال به دلیل بازیکنان خوبی که داشت، بازی را در اختیار گرفت و فشار بیش‌تری به ما آوردند. تماشاگران از این دیدار راضی بودند و این تساوی باعث شد طلسم ناکامی‌های ما شکسته شود.

مالک سیاه جامگان درباره حواشی این تیم نظیر جادوگری و رمالی و هم‌چنین پلمب شدن این باشگاه قبل از بازی با استقلال توضیح داد: سیاه جامگان تنها تیم خصوصی لیگ ایران است. این طبیعی است که با سیاه جامگان دشمنی صورت بگیرد که یکی از دلایل آن این است که دست ما در جیب خودمان است و کاری به دولت نداریم. این‌ها باید به مسوولان استان گفته شود و این مسوولان باید کلاه خود را بالاتر بگذارند و به جای این که این تیم را تشویق کنند، صبح دیدار به این مهمی باشگاه ما را پلمب می‌کنند. تا ساعت ۱۳:۳۰ مشخص نبود که کارت بازیکنان ما به این دیدار می‌رسد یا نه و جا دارد به خاطر فک پلمب از نیروی انتظامی تشکر کنیم.

عباسی ادامه داد: اما من تا پای جانم و به خاطر این مردم بامعرفت و بامرام پای این باشگاه می‌ایستم و تیمی درست خواهیم کرد که باعث موفقیت فوتبال مشهد شود. در حال حاضر ما کمبود بازیکن داریم اما سعی می‌کنیم به کمک خدا این کمبود بازیکن را در نیم فصل جبران کنیم و در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را ببینیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *