ارتباط بی‌واسطه مسئولین با مردم نمایشی نباشد

آزادی آزادمنش با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم گفت: این نوع اقدامات بسیار ضروری است یعنی نباید این ارتباطات جنبه نمایشی بگیرد و مسئولان به دنبال تبلیغ از این طریق باشند.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مسئولان باید یک روز در ماه را به دیدار‌های مردمی اختصاص دهند اظهار داشت: آن‌ها از این طریق می‌توانند از گرفتاری مردم مطلع شده و به آن رسیدگی کنند و مردم هم خواهند فهمید که مسئولان به فکر آن‌ها هستند.

آزادمنش افزود: مسئولان برای ارتباط بی‌واسطه با مردم بهتر است که گاهی از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند و یا در میان مردم حضور یابند تا از مشکلات آن‌ها درک عمیق‌تری پیدا کنند.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه امروزه رسانه‌ها راه‌های ارتباطی مسئولان با مردم را کوتاه و به لحاظ اطلاع رسانی و در جریان گذاشتن مسئولان راه را هموار کرده‌اند تأکید کرد: این وضعیت کافی نیست زیرا تا یک مسئولی در یک صفی نباشد نمی‌تواند درک دقیقی از نیازهای مردم داشته باشد.

آزادمنش با تأکید بر اینکه چه اشکالی دارد وزیر راه یا شهردار ماهی یکبار از مترو یا اتوبوس استفاده کنند تا ببینند مردم چه فشاری را تحمل میکنند تصریح کرد: اگر مسئولی به صف نانوایی بیاید و ببیند چه نانی به دست مردم می رسد در تصمیم‌گیری‌های خود بهتر اقدام می کند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *