برادری که بر سرش دعوا است!

مدتی است که دو عضو خراسانی جامعه داوری فوتبال کشور با یکدیگر دچار تنش شده اند و صحبت‌هایی را علیه یکدیگر مطرح کرده اند. داستان از آنجا شروع شد که «علیرضا فغانی» در مصاحبه ای عنوان کرد بهتر است «حسن کامرانی‌فر» از دپارتمان داوری برود و صلاحش در این کار است و همچنین تاکید که برادرش به خاطر شخص کامرانی‌فر نتوانسته به لیست الیت راه پیدا کند و همین موضوع با واکنش هایی هم به همراه بود.

 

از کسی دلخور نیستم!

رییس سابق دپارتمان داوری اعلام کرد بابت جدایی اش از کمیته داوران دلخوری از کسی ندارد و در مدت حضورش همه تلاش خود را برای موفقیت داوری انجام داده است.

«حسن کامرانی فر»، حدود یکماه بعد از جدایی اش از دپارتمان داوری عنوان کرد: به هر حال شخص رییس کمیته داوران حضور دارد و همه کارها را خودش انجام می دهد. در این شرایط نیازی به حضور من در مجموعه نبود. استعفای من به این دلیل بود که داوران آرامش داشته باشند. تنش های موجود میان رییس کمیته و رییس دپارتمان به سود داوری فوتبال نبود ومن تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

 

نیازی به حضور من نیست

وی ادامه داد: اختلاف میان من و اصفهانیان فقط به بحث چینش داوران ربط نداشت. ما تعامل خوبی داشتیم و مسائل را خوب پیش می بردیم؛ اما به طور کلی حضور دو نفر در یک مجموعه چندان صلاح نیست. حالا که حضور اصفهانیان در رای امور پررنگ شده، نیازی نبود بمانم. من در ابتدا با شرح وظایف خاص آمدم و کار را شروع کردم؛ اما اکنون رییس کمیته داوران خودش بیشتر حضور دارد و بر همه امور نظارت می کند. پس نیازی  به من نیست و اینطور داوران کشور نیز در آرامش هستند.

رییس سابق دپارتمان داوری همچنین گفت: من دلخوری از کسی ندارم و الان هم زندگی ام را می کنم. همانطورکه گفتم شرایط برای ماندنم مهیا نبودو تصمیم به جدایی گرفتم.

کامرانی فر درباره اظهارات چندی قبل علیرضا فغانی مبنی بر اینکه کامرانی فر مانع حضور برادرش در لیست الیت شده است، گفت: به نظرم جواب این حرف ها را برادر او، محمدرضا فغانی بدهد بهتر است. قطعا اگر با محمدرضا فغانی صحبت کنید می بینید قضیه آنطور که علیرضا فغانی گفته، نیست.

 

مهم نیست کامرانی‌فر چه می‌گوید!

همچنین داور بین‌المللی و مطرح فوتبال کشورمان به صحبت‌های رئیس سابق دپارتمان داوری واکنش نشان داد.

«علیرضا فغانی»، در خصوص اظهارات حسن کامرانی‌فر رئیس سابق دپارتمان داوری که گفته بود بهتر است محمدرضا فغانی به اظهارات برادرش علیرضا فغانی بابت الیت نشدن او در داوری پاسخ بدهد گفت: باید بگویم که الان همه تمرکز من روی بازی بین‌المللی و قضاوت در بازی ژاپن و استرالیاست و وقت فکر کردن به این صحبت‌ها را ندارم.

وی ادامه داد: مهم نیست کامرانی‌فر چه می‌گوید چرا که او الان در تشکیلات داوری تصمیم‌گیرنده نیست و خوشبختانه داوران هم این روزها در آرامش کار خودشان را انجام می‌دهند. من قبلا حرف‌هایم را در این خصوص زدم و این روزها تمرکزم روی قضاوت‌هایی است که به من سپرده می شود.

 

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *