دستگیری هکر پیج اینستاگرام در سبزوار

با تلاش پلیس فتا شهرستان سبزوار هکر پیج اینستاگرام و عامل اخاذی ۵ میلیون ریالی شناسایی و دستگیر شد.

خانمی ۳۷ ساله با در دست داشتن شکواییه به پلیس فتا شهرستان سبزوار مراجعه و بیان داشت پیج اینستاگرامش هک و در قبال برگشت اطلاعات مبلغ ۵ میلیون ریال درخواست شده است.

شاکی پرونده اعلام داشت فرد هکر وی را تهدید کرده در صورتی که مبالغ درخواستی را به حسابش واریز نکنند تصاویر شخصی و خانوادگی وی را در فضای مجازی منتشر می کند.

شاکی پرونده اعلام کرد فرد هکر وی را تهدید کرده در صورتی که مبالغ در خواستی را به حسابش واریز نکند تصاویر شخصی و خانوادگی وی را در فضای مجازی منتشر می کند.

سرهنگ هاشمی گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی با بررسی های فنی در فضای سایبر ادمین صفحه اینستاگرام وی را که با ترفند تبلیغات با شاکی ارتباط داشته شناسایی و نامبرده را به پلیس فتا احضار که مشخص شد صفحه مذکور به دلیل تعداد فالوور زیاد جهت انجام کارهای تبلیغاتی به فرد دیگری واگذار شده است.

وی افزود در ادامه تحقیقات ادمین اصلی پیج شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

متهم که ابتدا منکر هرگونه اتهامی بود در بازجویی‌های پلیسی با مشاهده ادله کافی دیجیتالی جرم که با دقت نظر و کارشناسی جمع‌آوری شده بود به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت که شغلش عکاسی بوده و به دلیل خصومت شخصی که از قبل با شاکی داشته تصمیم به هگ پیج شخصی گرفته است .

متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

image_print
723 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *