خواب نیشابور آشفته است

نماینده فیروزه و نیشابور در مجلس گفت: نیشابور که یک مرکز گردشگری و تاریخی استان و کشور است این ایام شاهد اخبار ضد و نقیض در حوزه راه‌سازی است؛ پروژه احداث آزادراه «حرم تا حرم» طی سه سال اخیر به یکی از نگرانی‌های جدی مردم و مسئولان تبدیل شده است.

حمید گرمابی  در نشست علنی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه این آزادراه به شکلی طراحی شده که برای نخستین بار در طول تاریخ وجود شهر تاریخی نیشابور به نحوی مناسب در یک مسیر مواصلاتی شرق به غرب در نظر گرفته نشده و نادیده انگاشته شده که این مشکل باید مرتفع شود.

ضعف رسانه‌ای در دولت یازدهم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه توسعه پایدار کشور مستلزم توسعه همه جانبه در تمامی ابعاد است خطاب به رئیس جمهور، گفت: در دوره جدید باید روند اصلاح در بخش‌های داخلی و اقتصادی سرعت و گسترش بیشتری یابد.

وجود دو ضعف عمده در طول چهار سال گذشته در دولت که همواره از سوی حامیان شما در این مدت گوشزد می شد باعث شد تا مخالفان این مسیر را نیز از همین حفره، حداکثر سودجویی را در تخریب دولت نموده و به ویژه در ایام انتخابات بیشترین تردید را در اذهان عموم به وجود آورد که این ضعف‌ها شامل «عدم وجود تیم رسانه ای مسلط» که بتواند خدمات و عملکرد دولت را به موقع و از مسیرهای فراگیر اطلاع رسانی نموده و نسبت به ابهامات، مطالبات و نظرات مردم واکنش‌های مناسب و به صورت منسجم و هماهنگ آگاهی رسانی نماید.

مدیران غیرهمسو با تدبیر وامید

گرمابی در ادامه تشریح ضعف‌های دولت، گفت: لازمه دفاع از حقوق شهروندی توسط دولت شجاعت دولتمردان و مدیران در استفاده از اختیارات خود و هماهنگ و ملتزم بودن در جهت تحقق مطالبات مردم و وعده‌های داده شده به آنها است؛ شایسته نیست این مردم همچنان شاهد مدیرانی باشند که نه تنها درک درستی از مفهوم اقتدار و تدبیر و امید ندارند که حتی انگیزه چندانی هم در پایبندی و دفاع از اقتضائات این گفتمان نیز از خود نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس دهم، در رابطه با مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود، یادآور شد: علیرغم توجه دولت یازدهم به حوزه سلامت، شهرستان نیشابور به عنوان بزرگترین شهرستان استان پس از مشهد و نیز شهرستان فیروزه همچنان نیازمند توجه ویژه است، بیمارستان سوم این شهر عملیات احداث آن آغاز شده و باید با عزم جدی و تخصیص بودجه موثر به ثمر برسد تا بخشی از عقب ماندگی چندین ده ساله شهرستان جبران شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تخصیص بالگرد اورژانس که قول قطعی داده شده باید هر چه زودتر عملیاتی شود؛ عدم توسعه مناسب دانشگاه دولتی و دانشکده پزشکی نیشابور طی سال‌ها یکی دیگر از کمبودهای این شهر تاریخی است که نیازمند توجه ویژه است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *