استفاده از ظرفیت انجمن صنفی دفاترخدماتی برای طرح مبدا به مبدا زیارت گروهی و سلامت زائر

اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری استان با معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیدار کردند.
محمد حسن واحدی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت این انجمن در راستای طرح مبداء به مبداء برای زیارت گروهی امام رضا(علیه السلام) و سیاحت و سلامت زائران تاکید کرد.
وی با بیان این که دفاتر خدمات مسافرتی می توانند نقش مهمی در ترویج، تقویت و تثبیت فرهنگ رضوی ایفا کنند؛ اظهار داشت: همان گونه که ساماندهی اعزام مسافر از مشهد به نقاط داخلی و خارجی توسط دفاتر خدمات مسافرتی با قوت صورت می پذیرد، می بایست مقوله زائر پذیری برای مشهد نیز توسط این دفاتر مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
معاون استاندار با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و لزوم افزایش 15 درصدی زائر خارجی به مقصد مشهد، گفت: این مهم فقط با وفاق و همدلی بخش خصوصی و نظارت عالیه بدنه اجرایی بخش دولتی مقدور می گردد.
واحدی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  در حال حاضر جذب زائر و گردشگر خارجی را از 4 کشور عراق، پاکستان، باکو و ترکیه در دستور کار داریم که انجمن بایستی برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.
وی اظهار داشت: این اقدام در سطح داخلی؛ برای 9 استان اصفهان ، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی دیده شده است.
گفتنی است؛ 350 دفتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری در سطح استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.
در این جلسه مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *