توقع کسب رتبه از خودم ندارم

ملی‌پوش خراسانی تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: نخستین سالی است که عضو تیم ملی پینگ پنگ ایران هستم.

مهشید اشتری در خصوص عملکردش در مسابقات جهانی آلمان اظهار کرد: خوشبختانه توانستم از مرحله گروهی با اقتدار صعود کنم. به هر حال مسابقات جهانی بالاترین سطح است و همه برای موفقیت پای به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. تنها نماینده ایران بودم که توانستم از مرحله گروهی صعود کنم.

وی افزود: در نخستین دیدار حریف لبنانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادم، پس از آن با غلبه 4 بر یک، بر حریف نیجریه‌ای که در رنکینگ جهانی رتبه 190 را در اختیار دارد و در المپیک نیز حضور داشته، به مرحله بعدی صعود کردم. باید در ادامه رقابت‌ها به مصاف نماینده کره جنوبی بروم که دیداری سخت است اما تمام تلاشم را برای موفقیت انجام خواهم‌داد.

بازیکن خراسانی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران خاطرنشان کرد: نخستین سالی است که لباس تیم ملی بزرگسالان را بر تن می‌کنم و جالب است بدانید که سومین سفری است که همراه با تیم ملی تجربه می‌کنم. پیش از این در باکو و در رقابت‌های کشورهای اسلامی موفق شدم با دو برد شیرین مقابل رقبای چینی‌الاصل تیم آذربایجان زمینه‌ساز قهرمانی کشورم باشم. در این رقابت‌ها نیز تا به اینجای کار توقع داشتم که از گروهم صعود کنم.

وی افزود: توقع کسب رتبه از خودم ندارم زیرا می‌دانم که رقبای سرسختی در ادامه راه وجود دارند اما تلاش می‌کنم تا با بهترین عملکرد ممکن دل مردم کشورم را شاد کنم و البته نماینده خوبی برای ورزش خراسان باشم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *