ایجاد امنیت و نگاه صادرات محور برای تولیدات استان

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی ازمحورهای اصلی سازمان خود را کمک به ایجاد محیطی امن و مناسب برای تولیدات داخلی با نگاه صادراتگرا ، با قیمت تمام شده پایین و ارزش افزوده بالا است.

مسعود مهدیز زاده مقدم افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و شهرکهای صنعتی یک ضرورت است وایجاد محیط امن برای سرمایه گذاران وتحقق تولید صادرات جزو اولویت های وضعیت اقتصادی فعلی کشور است.

وی اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی این پتانسیل را دارند که با برخورداری از زیرساخت های لازم ، امکان توسعه واحدهای تولیدی صادراتگرا را فراهم کنند از این رو توجه بیشتر به شهرک های صنعتی ، تاکیدی برتوسعه مناطق صنعتی است.

وی توجه به صنایع کوچک به منظور صیانت و صادراتی کردن تولیدات آنها را ماموریت شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد و افزود: با توجه به مزیت صنایع کوچک در زمینه ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی، صادرات و به خصوص نوآوری در فناوری تولید و تجارت ، اتخاذ شیوه های رقابتی کردن صنایع کوچک و حمایت مستمر از افزایش توان صادراتی در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از 94 درصد صنایع کشور، کوچک و متوسط هستند،سهم بالای صنایع کوچک در اشتغالزایی و تولیدات داخلی بسیار رو به رشد است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *