یک بازدید سرزده

 استاندار خراسان رضوی به صورت سرزده از وضعیت بازار و قیمت کالاهای اساسی و میوه و تره بار در مشهد بازدید کرد و در این رابطه با شهروندان و صاحبان واحدهای صنفی و فروشندگان گفت و گو کرد.

علی رضا رشیدیان طبق روال هفته‌های قبل که بخشی از وقت خود را در بازدید از حاشیه شهر و مباحث مختلف آن می گذراند این بار بازار و قیمت‌ها را محور عمل قرار داد و از نزدیک در جریان شرایط بازار و نظرات و دغدغه‌های مردم و صاحبان صنوف مربوطه و نحوه ارائه کالاها به مردم قرار گرفت.
وی طی این بازدید، نخست به منطقه گلشهر (از مناطق پیرامونی مشهد) رفت و پس از آن سری به منطقه طرق در جنوب این شهر زد و بررسی قیمت‌ها در محدوده پیرامونی حرم مطهر رضوی و خیابان امام رضا (ع) که جمعیت گسترده زائری را در خود دارد، هم بخشی دیگر از این بازدید استاندار خراسان رضوی بود.
پیرو این بازدیدها و مشاهده برخی موارد از عدم توازن در قیمت‌ها بر اساس دستور وی، سازمان صنعت، معدن و تجارت ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به همراه اکیپ های گشت این مجموعه و اصناف برای بررسی این مباحث به محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی اعزام شدند.
بر اساس اعلام بخش های نظارتی و کنترلی فقط طی سه ماهه امسال بالغ بر 132 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و بازار استان با محوریت مشهد انجام شده که منجر به تشکیل هشت هزار و 261 پرونده تخلف با بیش از 300 میلیارد ریال حجم تخلف گردیده است.
ضمن آنکه بیش ازیک میلیارد ریال اضافه دریافتی به شاکیان بازگردانده شده است و بر اساس تاکید استاندار خراسان رضوی این نظارت‌ها و کنترل‌ها بر بازار همچنان با شدت ادامه می یابد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *