نیروی انتظامی نیشابور

دستگیری ۳۲ متهم به سرقت در نیشابور

سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی با هدف برخورد و مقابله با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت 3 روز در سطح شهرستان اجرا شد.

 دستگیری ۳۲ متهم به سرقت نتیجه اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی درنیشابور

وی افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح که با بسیج کلیه امکانات و نیروها توسط پلیس های پیشگیری ،آگاهی،امنیت عمومی،مواد مخدر،راهور،یگان امداددرسطح نیشابور و بخش ها با هماهنگی های قضایی و قانونی انجام شد تعداد ۳۲ متهم به سرقت دستگیر و ۴۹ فقره انواع سرقت ها کشف و ۴ دستگاه خودرو ، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:هم چنین در این طرح تعداد ۴۵ متهم تحت تعقیب قضایی با اشرافیت اطلاعاتی پلیس دستگیر شدند .

 

سرهنگ احمدی بیان داشت :کشف ۳ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز ،۲قبصه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ و هم چنین کشف ۷۶ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه ،توقیف ۴۲ دستگاه خودرو،۱۹ دستگاه موتورسیکلت به علت مخدوش بودن پلاک،حرکات هنجارشکنانه ،،مزاحمت،و.. دستگیری یکی از اراذل واوباش نیز از دیگر نتایج این طرح می باشد.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این که هدف پليس از اجراي این طرح ها، پیشگیری از جرم، ارتقاء امنيت اجتماعي و افزايش آرامش و امنيت شهروندان مي باشد، تاکید کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس نقش بسزایی در کاهش انواع جرایم و عملکرد به موقع پلیس در ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از بروز جرایم در جامعه دارد ضمن این اجرای این طرح ها همچنان تداوم خواهند داشت.

🔰 مسعود میرادی: روزنامه‌نگار

 

 

image_print