بیانیه شماره ۱۲شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی

بسمه تعالی
مردم عزیز و متدین مشهد مقدس، با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج ع وتشکر و قدردانی از مشارکت حماسی تان در انتخابات،لازم میدانیم از اعتمادی که
به لیست شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب کردید سپاسگزاری نموده و تأسف خود رااز ابطال حدود ۲۰۰هزار رای تان برای شورای اسلامی شهر مشهد، ابراز نماییم،زیرا شما به وظیفه خود که عزم برای رای دادن بودعمل کردید ولی ،اختلال در ماشین اخذ رای ،قطعی برق و اینترنت و عدم راهنمایی درست مسئولین بعضی صندوقها،کمبودکارت رای ومحدودیت های مکانی و ازدحام موجب ابطال این همه رای مآخوذه از شما گردید .
اینک که نتیجه انتخابات اعلام گردیده چند نکته را باید متذکر شویم:
۱-رای واقعی منتخبین ،آنچه اعلام شد نبوده و نباید این رای را مبنای مقبولیت اجتماعی منتخبین دانست
۲-چه بسا اگر این همه رای باطل نمیشد فاصله لیست شورای وحدت و ائتلاف. با بقیه به دهها هزار می‌رسید.
۳-پشتوانه رای منتخبین حداقل دوبرابر آن عددی است که اکنون اعلام شده.زیرا سازمان رای شورای وحدت و ائتلاف گسترده تراز این تعداد محدود بوده است .
۴-اقدام وزارت کشور در اجرای ماشینی اخذ رای بدون آموزشهای عمومی و اختصاصی،و بدون فراهم کردن زیرساختهای لازم ،مثل افزایش یک شبه قیمت بنزین خسارت بار و ضایع کننده حماسه ی حضور مردم بود .
۵-امیداست دولت آینده با استفاده ازاین تجربه ،اشکالات فنی و اجرایی این نوع اخذ رای را برطرف و مانع ضایع شدن مشارکت مردم شود
در پایان اطمینان داریم منتخبین محترم با تکیه به رای شما مردم وبااستعانت از حضرت علی ابن موسی الرضا ع ،نهایت تلاش خود را برای بهبود زیست شهری و مدیریت بهینه آن مبذول خواهند داشت.واین شورا مطالبه گری جدی از سوی شما برای تحقق وعده های آنان خواهد بود . انشالله.
شورای وحدت و ائتلاف نیروهای
انقلاب اسلامی خراسان رضوی
1400/03/30

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *