کانون خراسان‌رضوی برگزار می‌کند:

مهرواره کاردستی «دستان هنرمند»

فراخوان مهرواره کار دستی «دستان هنرمند» ویژه کودکان و نوجوانان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی منتشر شد
به گزارش صبح امروز، مهرواره کاردستی دستان هنرمند برای کودکان و نوجوانان از 27 خرداد شروع شد و تا پایان مرداد 1399 ادامه می یابد.
ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان ضمن اشاره به اهمیت پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان گفت: امروز بالاترین و بهترین تولید برای کشور تولید فکر نو و ایده است. خلاقیت موهبتی است که در تمام انسان ها به صورت بالقوه موجود است اما ظهور و گسترش آن مستلزم شرایطی مناسب است. یکی از این خلاقیت ها ساخت کاردستی است که کودکان و نوجوانان با دست، فکر و ذوق هنری و سلیقه طرح های مورد علاقه خود را تصور و سپس می سازند.
مدیرکل کانون استان در ادامه گفت: با توجه به شعار سال «جهش تولید » و همچنین به پشتوانه انجام مداوم فعالیت کاردستی در مراکز کانون و تکیه بر توانایی و تلاش مربیان، مهرواره کار دستی «دستان هنرمند» راه اندازی شد که کودکان و نوجوان می توانند آثار خود را به شیوه های زیر آماده کنند و عکس آن را برای دبیرخانه ارسال کنند.
ساخت کاردستی های کاربردی
1- انواع عروسک های نمایشی
2- انواع کاردستی های علمی
3- انواع کادرستی بازی

شایان ذکر است علاقمندان جهت شرکت در این مهرواره می بایست از مراحل ساخت کاردستی خود حداقل 5 عکس تهیه و به همراه مشخصات خود از طریق پیام‌رسان دبیرخانه به شماره 09382640815 ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا 30 مرداد ۹۹ 13و تاریخ اعلام برگزیدگان همزمان با هفته ملی کودک در مهر1399 می‌باشد و به 10 نفر از برگزیدگان جایزه و لوح تقدیر اهدا می‌گردد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *