مسئولین بینالود بر رسیدگی به مشکلات «پدیده» تاکید کردند

همزمان با مراسم معرفی شهردار جدید و تجلیل از شهرداران سابق و اعضای سابق شوراهای اسلامی شهر شاندیز، مسئولان این شهرستان بر ایفای نقش ویژه پدیده، در اقتصاد منطقه تاکید کردند.

حسین زارع صفت رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: این برنامه که با حضور رضا شیران؛ خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات و محمد دهقان؛ نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد شهرستان بینالود و شهر شاندیز برگزار شد، مسئولان بر ایفای نقش عهده و برجسته پدیده در اقتصاد منطقه تاکید داشتند.

وی افزود: در این جلسه مدیر عامل شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده و برخی از مدیران شرکت‌های تابعه هم حضور داشتند و با ارائه گزارشی، آخرین فعالیت‌ها و شرایط پدیده را تشریح کردند.

وی ادامه داد: با تشریح آخرین وضعیت پدیده، مسئولان با تاکید بر ایجاد جذابیت‌های لازم در پدیده، این مجموعه را به عنوان یک مجموعه تفریحی، گردشگری، سرگرمی و یک مرکز عمده با کارکردهای عمده تجاری دانستند.

رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده، نیز اعلام کرد: اتمام پروژه‌های تفریحی و گردشگری تعریف شده و موضوع تکمیل مجوزهای شهرداری از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه یاد شده مورد تاکید قرار گرفت.

زارع صفت از شهرداری به عنوان یکی از سهامداران عمده مجموعه پدیده یاد کرد و گفت: چون شهرداری شاندیز یکی از سهامداران عمده مجموعه است می‌بایست حضور پر رنگ تری در مسائل و جریانات اداری این مجموعه داشته باشد.

به گفته وی، شهردار جدید شاندیز و رئیس شورای اسلامی این شهر با تاکید بر نقش ویژه مجموعه پدیده در ارتقای اقتصادی و اجتماعی منطقه آمادگی خود را برای همکاری بیشتر اعلام کردند و قرار شده است در راستای ادامه و افزایش این همکاری‌ها، جلسات کاری مشترکی برگزار شود.

زارع صفت تصریح کرد: امام جمعه محترم شاندیز نیز در این دیدار، توصیه کرد حل نهایی مسائل پدیده نیازمند حمایت‌های بیش از پیش دستگاه‌های دولتی است و این مجموعه در طول مدت فعالیتش نیز باید با نگاه ویژه مثبت و سازنده مسئولان همراه باشد، زیراکه نقش و تاثیر حضور پدیده در دراز مدت مشخص خواهد شد.

رئیس شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده، گفت: نماینده محترم شهرستان طرقبه، شاندیز و چناران نیز در این جلسه با اظهار خرسندی از اینکه اقدامات در مسیر حل مسائل و مشکلات پدیده به درستی در حال پیگیری است، اعلام آمادگی کرد تا در راستای کمک و پیگیری مسائل مربوط به پدیده و رونق اقتصادی و بهره برداری شایسته از آن، پیگیری‌های لازم را صورت بخشد.

زارع صفت در ادامه با اشاره به اهمیت و سختی‌های فعالیت‌های اقتصادی افزود: نکته ای که در فعالیت‌های اقتصادی حائز توجه است، سختی‌ها و معضلات خاص این بخش بوده و باید توجه داشت که برای فعالیت یک مجموعه بزرگ اقتصادی همچون پدیده شاندیز، نیازمند رونق اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: بخشی از این فعالیت به رونق اقتصادی منطقه و بخش دیگری نیز به مسائل اقتصادی کشور برمی گردد اما در مجموع آنچه که امروز از وضعیت کنونی پدیده مورد ارزیابی مسئولان قرار گرفته است، یک ارزیابی رو به جلو و سازنده برای فعالیت پدیده است.

گفتنی است در این جلسه، نمایندگان محترم مردم شهرستان طرقبه و شاندیز و چناران و مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان طرقبه-شاندیز، امام جمعه محترم شهر شاندیز، شهردار محترم و رئیس محترم شورای اسلامی شاندیز و برخی از مسئولین محترم شهرداری سابق و فعلی مشهد حضور داشتند و در خصوص مسائل مربوط به مجموعه پدیده در شاندیز و رابطه متقابل وسیعی که با شرایط اقتصادی و اجتماعی منطقه دارد، بحث و تبادل نظر کردند.

 

 

منبع: سایت اخبار پدیده

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *