قاسمی‌نژاد: چاره‌ای جز در خانه ماندن ندارم

مهاجم تیم فوتبال شهر خودروی مشهد ابراز امیدواری کرد با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال بار دیگر از سر گرفته شود.

به گزارش “صبح امروز” به نقل از ورزش سه، امین قاسمی‌نژاد در خصوص تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: فعلا که چاره‌ای جز خانه ماندن نداریم و من هم مثل همه بازیکنان به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنم. دوری از تمرین گروهی و فوتبال قطعا روی آمادگی بدنی بازیکنان تاثیرگذار است ولی فعلا چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم. من که فعلا در زادگاهم شمال هستم و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس ریشه‌کن شود تا به شرایط طبیعی برگردیم.

مهاجم شهر خودرو در ارتباط با بحث نیمه‌کاره ماندن مسابقات و اینکه پیش‌بینی‌اش از آینده چیست، عنوان کرد: فعلا که چیزی قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم این بیماری هر چه زودتر از بین برود تا لیگ ادامه پیدا کند. در صورت ادامه پیدا کردن مسابقات لیگ برتر، باید به تیم‌ها فرصت آماده‌سازی داده شود تا بتوانیم با انجام تمرینات گروهی به آمادگی کامل برسیم.

قاسمی‌نژاد اظهار داشت: شهر خودرو در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارد و این فرصت را داریم که در پایان لیگ سهمیه لیگ قهرمانان را دوباره به دست بیاوریم. می‌خواهیم با گرفتن نتایج خوب در هشت بازی پایانی دوباره سهمیه بگیریم، فقط امیدوارم لیگ برتر با از بین رفتن این ویروس کشنده ادامه پیدا کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *