کشف 18گوشی تلفن همراه واسلحه شکاری از مخفیگاه متهم پرونده گوشی قاپی

جوان 30ساله ای که متهم به گوشی قاپی های سریالی است دستگیر و 18دستگاه گوشی تلفن همراه ،یک قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاهش کشف شد.
به گزارش صبح امروز، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت:در پی گزارش گوشی قاپی های سریالی در محدوده بلوار طبرسی مشهد به فوریت های پلیسی 110 دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود:تیم های تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در پی گیری علمی این پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که خط سیر فرار عامل اصلی این سرقت ها از بلوارطبرسی تاکوچه ای بن بست در محدوده خیابان شیخ صدوق را نمایان می ساخت.
سرهنگ صارمی گفت:ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت های پوششی با هماهنگی «قاضی دلخوش» در دادسرای ثامن مشهد وارد عمل شده و پس از شناسایی خانه متهم در کوچه بن بست ،محل مذکور را به طور ضربتی بازرسی کردند.
فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم که بنابر تحقیقات نامحسوس پلیسی در ساعات پایانی شب افرادی به آن تردد داشتند متهم 30ساله دستگیر شد.
وی گفت: در این عملیات موتورسیکلت مشکی رنگ گه در سرقت ها مورد استفاده متهم قرار می گرفت و 18دستگاه گوشی تلفن همراه ،یک قبضه اسلحه شکاری بدون سریال به همراه مقادیری مواد مشکوک به مخدر کشف شد.
سرهنگ صارمی ساداتی در پایان با اعلام این مطلب که تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد گفت:پلیس مشهد در این ایام با آ مادگی کامل مسئولیت برقراری نظم و امنیت شهروندان را همچون همیشه بر عهده دارد و انتظار داریم مردم عزیز ضمن توجه به هشدارهای بهداشتی و توجه به ضرورت ماندن در خانه ،هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه خود در خیابان ها به توصیه های پلیسی مراقبتی و بازدارنده از سرقت های خیابانی توجه بیشتری داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *