جامعه جهانی اعتراض خود را نسبت به موضع‌گیری‌های ترامپ به مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌اند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه جهانی برای موضوع موضع‌گیری‌های ترامپ در مورد برجام اعتراض خود را به مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌اند.

رمضانعلی سبحانی‌فر عصر امروز در مراسم زنجیره انسانی در حمایت از خلیج فارس با بیان اینکه امروزه جامعه جهانی در مورد آمریکا سلب اعتماد کرده‌اند، اظهار کرد: موضوع برجام تفاهم‌نامه دوجانبه‌ای بین ایران و آمریکا نیست، بلکه به‌ نوعی میان هفت‌ کشور دنیا برجام منعقد شده است و کشورهای دیگر خود را ملزم به رعایت برجام می‌دانند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم با اتحاد و وحدت انزجار خود را در مقابل اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا به جهانیان اعلام کردند، ادامه داد: جامعه جهانی برای موضوع موضع‌گیری‌های ترامپ در مورد برجام اعتراض خود را به مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی در داخل کشور، افزود: کشورهای اروپایی و آسیایی با بی‌توجهی نسبت به موضع‌گیری آمریکا به دنبال برقراری روابط اقتصادی و تجاری با ایران هستند.

سبحانی‌فر یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تهدیدهای آمریکا تأثیری در فعالیت ملت ایران نداشته است و جوانان با تکیه بر رهبری و روحیه انقلابی در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

 

 

منبع: فارس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *