سرقت ميلياردي ازخانه يك بيمار

فرمانده ارشد انتظامي استان خراسان رضوی از شناسايي و دستگيري فردي خبر داد كه با سوء‌استفاده از موقعيت كاري خود اقدام به سرقت طلا و وجوه نقد به ارزش 10 ميليارد ريال از خانه يك بيماركرده بود.
به گزارش صبح امروز، سرتيپ ” محمد كاظم تقوي” ‌در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت مقدار قابل توجهي طلا ،‌ وجه نقد و … از گاوصندوق خانه مسكوني اش دستورات لازم براي پي گيري سريع پرونده صادر شد.
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي افزود: كارآگاهان  پايگاه جنوب پليس آگاهي در مشهد وارد عمل شدند وبررسي هاي اوليه آنها حاكي از آن بود كه سرقت از خانه مسكوني بدون  هيچگونه آثار تخريب برروي قفل و بدنه گاوصندوق اتفاق افتاده است و این موضوع فرضيه سرقت توسط فردي كه به  محل رفت و آمد و آشنايي كامل داشته است را قوت بخشيد.
سردار تقوي گفت: تحقيقات بعدي پليس  قطعات پازل پي گيري پرونده را يكي پس از ديگري پشت سرهم قرار داد و با توجه به بيماري همسر شاكي  مشخص شد اقوام و آشنايان رفت و آمد جنداني با اين خانواده نداشته اند و از سوي ديگر صاحب خانه  براي انجام کار هاي خانه و پرستاري همسر بيمارش ، 2 كارگر نظافتي و يك پرستار استخدام كرده  كه اين افراد به خانه مذكور  در رفت و آمد بوده اند.
اين مقام انتظامي افزود: دو كارگر و پرستار خانه به عنوان مظنون به پليس آگاهي هدايت و تحقيقات از آنها آغاز شد اما اظهارات اين افراد نيز گره اي از حل مشكل باز نكرد.
سرتيپ تقوي خاطر نشان كرد: كارآگاهان پايگاه جنوب پليس آگاهي با دقت نظر بيشتري تحقيقات خود را ادامه دادند و بررسي هاي علمي آنها نشان داد شاكي در اتاق همسرش يك دسته كليد از تمامي قفل ها وگاو صندوق مخفي كرده و پرستار هر روز 12 ساعت در اتاق  مذكور به سر مي برده  است.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت:‌ بررسي هاي كارشناسان با زير نظر گرفتن فرد مظنون در حالي ادامه يافت كه براي همسر خود يك خودروي سواري خريده بود وبا تحقيقات تكميلي از اين فرد ، او نتوانست به پراكنده گويي هاي خود ادامه دهد و اعتراف كرد با مشاهده  دسته كليد وسوسه شده و اقدام به سرقت ده ميليارد ريال طلاجات و وجوه نقد از داخل گاو صندوق كرده است.
سرتيپ تقوي با اعلام اينكه متهم به دادسرا معرفي  و بنا به احكام صادره قضايي روانه زندان شد به شهروندان توصيه كرد: از اعتماد بي جا و دسترسي افراد به كليد هاي ساختمان و اسناد و مدارك پرهيز كنند و به خصوص افرادي كه در خانه خود وسايل با ارزش و گران قيمت دارند نسبت به نصب دوربين هاي كنترلي و تجهيزات بازدارنده از سرقت ها توجه بيشتري داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *