اجرای 12 ویژه برنامه مهدوی در دهه امامت و ولایت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اجرای 12 ویژه برنامه مهدوی به مناسبت نیمه شعبان و دهه فرخنده امامت و ولایت در استان با عنوان “آرامه جان” خبر داد.
به گزارش روزنامه صبح امروز، حجت‌الاسلام والمسلمین اسد ا… اسدی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ایام دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی کشور و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از اجتماعات، بسیاری از برنامه های امسال به صورت مجازی و برخط برگزار می شود که از آن جمله می توان به طرح مسابقه پرسش های انتظار و نشر هشتک انتظار در شبکه‌های اجتماعی و شرکت در پویش سراسری دعای فرج در شب نبمه شعبان، اشاره کرد.
وی افزود: سلفی با محیط مزین به نمادهای مهدوی و فضاسازی اماکن و ابنیه هلال احمر استان متناسب با این ایام نیز ازجمله برنامه های طرح “آرامه جان ” است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح ها در کارگروه گرامیداشت نیمه شعبان متشکل از دبیران شوراهای ثلاثه جمعیت هلال احمر استان ارائه و توسط شورای فرهنگی پیگیری می شود افزود: شبکه‌های اجتماعی مرتبط با اعضای جوان و داوطلب و امدادگران هلال احمر در این ایام حال و هوای انتظار دارد و انتظار داریم خود اعضا نیز به نشر و انعکاس پیامهای مهدوی و امیدبخش ظهور اهتمام داشته باشند.
وی افزود: طرح سفیران ضیافت الهی ویژه پاسخ به سؤالات شرعی و احکام هم امسال طبق سنوات گذشته برای استقبال از ماه مهمانی خدا با حمایت مدیرعامل محترم هلال احمر استان با سازوکارهای متناسب با شرایط روز اجرا می شود.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین اسدی، همزمان با سالروز غبارروبی و عطرافشانی مساجد در سال جاری، ضدعفونی و عطرافشانی نمازخانه های هلال احمر استان انجام می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *