گل‌محمدی: هر نتیجه‎ای غیر از تساوی جای تعجب داشت!

فرصت سوزی شاگردان یحیی برای رسیدن به صدر

مانی پویا

دیدار دو تیم شهر خودرو و سایپا در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

روز پنجشنبه سایپایی ها از ساعت ۱۵:۳۰ میزبان تیم سوم جدولی شهر خودرو بودند که در نهایت به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

در این دیدار دو تیم تلاش زیادی کردند تا دروازه حریف را باز کنند ولی در این امر موفق نبودند تا در نهایت با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

در بازگشت دوباره به روند بازی های لیگ انتظار می رفت مشهدی ها برای صدرنشینی به آب و آتش بزنند اما گویا یحیی و شاگردانش یکه تازی را دوست نداشتند.

یک هفته دوری از بازی ها به خاطر تعویق جدال با گل گهر این فرصت را در اختیار شهر خودرو و یحیی قرار داد تا با امتیاز از دست دادن سپاهان و تراکتور مقابل رقبا شانس بزرگی برای رسیدن به صدر و یکه تازی در لیگ نوزدهم داشته باشند.

در حالی که شهرخودرو می توانست با عبور از سد سایپا این شانس را به آغوش بکشد و کار بزرگی در پایان هفته هشتم انجام بدهد شاگردان یحیی مقابل نارنجی پوشان با تساوی بدون گل متوقف شدند تا نشان دهند چندان میانه خوشی با یکه تازی و صدرنشینی ندارند.

یحیی گل محمدی که امسال یکی از تیم های خوب لیگ را در اختیار دارد مقابل سایپایی که هفته قبل سپاهان را متوقف کرد تا هدیه بزرگی برای او و تیمش بفرستد، قرار گرفت. یحیی نیز این هدیه را با ناکامی در عبور از سد خود نارنجی پوشان پس فرستاد تا تساوی این تیم بیشتر به سود سپاهان و تراکتور و … تمام شود.

در زمین کشاورزی بازی کردیم!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو بعد از بازی مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در این زمین واقعا نمی‌شد کار کرد و برای مسابقه مناسب نیست. احساس می‌کردیم در زمین کشاورزی هستیم. نمی‌دانم چرا باید این مسابقه اینجا انجام می‌شد. پیش از مسابقه بارندگی بوده و زمین کیفیت خوبی نداشت.

وی افزود: جایی برای صحبت در خصوص مسائل فنی نیست. هم ما چند موقعیت گلزنی داشتیم و هم سایپا. اگر این بازی با نتیجه‌ای غیر از صفر بر صفر به پایان می‌رسید، جای تعجب داشت. از سازمان لیگ می‌خواهم برای این دیدارها اهمیت قائل شود و برای محل برگزاری ارزش بگذارد.

گل‌محمدی یادآور شد: با این کیفیت هیچ وقت فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند بلکه پسرفت هم می‌کند. من هیچ بحث فنی ندارم. این بازی حتی به برطرف کردن نقاط ضعف هم کمکی نمی‌کند اما از هواداران تشکر می‌کنم که از راه دور آمدند و تیم را تشویق کردند. ما می‌خواستیم برنده میدان باشیم که نشد. برای یک بازی حساس این زمین خوب نبود و بازی کیفیت نداشت به همین دلیل درباره مسائل فنی صحبت نکنیم، بهتر است.

سرمربی شهر خودرو درباره موقعیت‌های گلزنی برای هر دو تیم، خاطرنشان کرد: ما در تایم خوبی می‌توانستیم به گل برسیم، حیف شد. اگر موقعیت قاسمی‌نژاد به گل تبدیل می‌شد، 3 امتیاز بازی برای ما بود اما نمی‌توانم ایرادی بگیرم چون او تلاش کرد که گل بزند. همین که در این زمین موقعیت ایجاد کردیم، ارزشمند است.

گل‌محمدی درباره داوری، عنوان کرد: نیمه دوم برخی از جاها بازی از دست داور خارج شد و خطاهای بی‌مورد بازیکنان ما را عصبی کرد اما در مجموع از داوری تشکر می‌کنم آنها زحمت خود را کشیدند.

شهرخودرو بازیکن جدید جذب می‌کند

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان ۲ بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو از برگزاری جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم خبر داد و عنوان کرد که در ۲ پُست این تیم نیاز به بازیکن جدید دارد. بازیکنان جدید مد نظر گل‌محمدی خارجی هستند و در نیم‌فصل به جمع مشهدی‌ها اضافه خواهند شد.

او درباره اینکه شایعه قهر یحیی گل محمدی از کجا نشات گرفت اظهار داشت: برخی دوستان رسانه ای شیطنت کرده و شاید دوست دارند میزان بازدیدهایشان افزایش یابد که برای شهرخودرو چنین شایعه ای می سازند. تیم ما جوان است و اعتقاد ندارم که دشمنی برای آن پیدا شده باشد که بخواهد شهرخودرو را زمین بزند. واقعیت این است برخی دوستان شیطنت کرده اند و هیچ قهری نبوده است.

شهرخودور یکی از ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امسال خواهد بود که مسابقات خود در این رقابت‌ها را از مرحله پلی‌آف شروع خواهد کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *