در روز اشتباه رحمتی رقم خورد؛

پایان صدرنشینی موقت شهرخودرو در لیگ برتر

تیم فوتبال شهر خودرو با تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان صدر جدول را از دست داد.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در حایل برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شهر خوردو صدر جدول را از دست بدهد. گل‌های این بازی را یونس شاکری در دقیقه ۲۰ برای شهر خودرو و محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۲ برای نفت به ثمر رساندند. این مسابقه در شرایطی برگزار شد که روز قبل از بازی مهدی تارتار، سرمربی نفت در کنفرانس خبری گفته بود که به خاطر رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۳ جلسه‌ای تماشاگرانشان، نمی‌خواهند در زمین مسابقه حاضر شوند.

شاگردان گل‌محمدی در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از صدر جدول پایین آمدند و نفت مسجد سلیمان نیز با ۵ امتیاز در رده نهم قرار گرفته است.

نکته قابل توجه در خصوص دو گل مسابقه این بود که روی هر دو صحنه گل دروازه بان های دو تیم یعنی سوشا مکانی و مهدی رحمتی خروج اشتباه داشتند.

بازی بهتری را ارائه کردیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید بعد از اینکه تیمش گل مساوی را برابر نفت مسجد سلیمان دریافت کرد، حریف به دفاع ۱۰ نفره روی آورد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در مجموع بازی بهتری را ارائه کردیم و هدف ما کسب ۳ امتیاز بود. برای آن تلاش هم کردیم ولی نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و در ادامه کنترل بازی هم دست‌مان بود ولی در ادامه روی اشتباهات زنجیره‌ای گل خوردیم و بعد از آن تیم حریف دفاع خیلی فشرده‌ای داشت و ۱۰ نفری در حال دفاع کردن بودند.

او ادامه داد: بازی کردن برابر چنین تیمی در زمین خودشان و در این شرایط دفاعی کار سختی است. با این حال تلاش کردیم. یکی، دو موقعیت هم داشتیم. در مجموع از نتیجه مساوی راضی نیستیم و دوست داشتیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. باید خودمان را سریع برای بازی در جام حذفی مقابل نساجی ریکاوری کنیم. زمان زیادی نداریم که به این بازی فکر کنیم. فقط می‌توانیم به نقاط ضعف و قوت‌مان توجه بیشتری کنیم و روی آن‌ها کار کنیم که بهتر شویم.

سرمربی شهر در پاسخ به این پرسش که تیمش به جز پاسکاری تاکتیک دیگری دارد یا خیر بیان کرد: نه تاکتیک دیگری نداریم.

مالکیت شهرخودرو بیشتر بود

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به غیبت هواداران در این دیدار گفت که بازی تیمش با شهر خودرو بی‌روح بوده و هر دو تیم شانسی و اتفاقی گل زدند.

مهدی تارتار بعد از تساوی تیمش مقابل شهر خودرو گفت: یک بازی بی‌روح را در ورزشگاه شاهد بودیم. فکر می‌کنم دو تیم موقعیت آنچنانی نداشتند اما مالکیت شهرخودرو بیشتر بود. دو تیم به طور اتفاقی و شانسی گل زدند.

وی ادامه داد: هیچ تیمی به اندازه پدیده در این زمین به مفشار نیاور.د تیمشان فوق الاده هماهنگ بود به گل محمدی تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: انصافا جای هواداران ما خالی است. امیدوارم آخرین بار باشد که هواداران در ورزشگاه نیستند. بازیکنان ما بی‌روحیه بود. یکی از دلایل مشکلات ما نبود هواداران و خستگی سفر از اصفهان بود. شرایط برای سفر با هواپیما فراهم نبود.

عذرخواهی رحمتی

دروازه بان تیم فوتبال شهرخودرو پس از اشتباه فاحش در بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

سیدمهدی رحمتی اظهار کرد: تلاش زیادی می‌کنیم تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم و دل هواداران را شاد کنیم. توانستیم لیگ را خوب آغاز کنیم و به صدر جدول هم رسیدیم، اما در دو هفته اخیر متاسفانه کم شانس بودیم.

وی در خصوص بازی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: خیلی خوب بازی کردیم و کل ۹۰ دقیقه در اختیار ما بود، به گل هم رسیدیم اما روی اشتباه من گل خوردیم‌.

رحمتی ادامه داد: از کل مجموعه باشگاه و کادر فنی و همبازیانم وهواداران بابت اشتباهم عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در ادامه این ۲ امتیاز را جبران‌ کنم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *