قاسمی‌نژاد:

منتظر بازگشت رویایی شهر خودرو باشید

هافبک گلزن، تازه بهبودیافته تیم شهر خودرو خراسان معتقد است نتایج این تیم در هفته‌های اخیر واقعی نیست و هواداران مشهدی منتظر بازگشت قدرتمندانه تیمشان باشند.

به گزارش صبح امروز، امین قاسمی‌نژاد که یکی از بهترین بازیکنان یکی دو فصل اخیر فوتبال ایران محسوب می‌شود که به دلیل مصدومیت در بازی‌های شهر خودرو در لیگ نوزدهم به میدان نرفته، به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته تا بتواند در ادامه بازی‌ها به ترکیب تیم راه پیدا کند.

قاسمی نژاد درباره اولین حضور خود در میدان پس از مدت‌ها گفت: در بازی با نفت مسجد سلیمان بعد از 50 روز مصدومیت و انجام تنها دو جلسه تمرین با تیم، بازی کردم که خدا را شکر بد نبودم البته به لحاظ بدنی فشار زیادی به من وارد شد که خدا را شکر ترسم ریخت و توانستم با تقسیم انرژی 90 دقیقه برای شهر خودرو بازی کنم.

او ادامه داد: در این بازی ما تیم برتر میدان بودیم که با بدشانسی سه امتیاز از کف‌مان درآمد و متاسفانه نشد که دوباره به دوره بردهای پیاپی برگردیم. با این حال هیچ اتفاقی نیفتاده چراکه تیم تغییراتی را در سال جدید داشته و طبیعتا زمان می‌برد که به هماهنگی مطلوب برسد. شهر خودرو این پتانسیل را دارد که انشاالله با یک بازگشت قوی، لیگ را از سر بگیرد. ما قطعا شرایط خوبی خواهیم داشت. بازگشت همه مصدوم‌های تیم و همین‌طور بازگشت روح‌الله باقری به خط حمله باعث می‌شود تا ما با انرژی مضاعف کارمان را به پیش ببریم.

هافبک شهر خودرو خراسان در ادامه گفت: امسال دکتر حمیداوی باز هم حمایت حداکثری خود را از تیم داشته و انشاالله تلاش می‌کنیم تا با نتایج خوب و با حمایت ویژه هوادارانمان همان تیمی شویم که مردم مشهد آرزوی دیدنش را دارند. بازیکنان با غیرتی داریم که اطمینان می‌دهم بتوانیم شروع خوب اول فصل را مجددا تداوم ببخشیم.

قاسمی‌نژاد به بازی روز آینده تیمش برابر نساجی قائمشهر اشاره کرد و گفت: اکنون در مسیر کیاکلا هستیم تا در زمین چمن مصنوعی آنجا یک جلسه تمرین پیش از بازی داشته باشیم. جام حذفی برای ما بسیار مهم است و انشاالله با تلاش و دوندگی بازیکنان با دست پر به مشهد بازخواهیم گشت.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس در مشهد نیز هر گونه اظهارنظر را به بعد دیدار با نساجی موکول کرد و گفت: ما تمام تمرکز خود را برای جام حذفی گذاشتیم و الان هیچ هدفی جز صعود در جام حذفی نداریم اما پس از آن با وجود هواداران مان به سه امتیاز شیرین دیدارهای آتی در لیگ فکر خواهیم کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *