استیضاح وزیر راه در صورت بی‌توجهی به جاده‌های استان خراسان‌رضوی

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد در صورتی که وزارت راه و شهرسازی به وضعیت جاده های روستاییحوزه انتخابیه رسیدگی نکند مورد سوال یا استیضاح قرار می گیرد.

جلیل رحیمی جهان آبادی با انتقاد از وضعیت جاده های روستایی حوزه انتخابیه اش، گفت: یکی از زیر ساخت های اساسی در هر کشوری به ویژه در مناطق مرزی بحث جاده های ارتباطی است، متاسفانه استان خراسان رضوی و حوزه انتخابیه بنده به لحاظ جاده های بین شهری و روستایی مشکلات عدیده ای دارد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان داشت: وزارت راه نسبت به جان مردم بی توجه است، آمار تلفات انسانی در جاده های ما بسیار بالا است، طی چند روز گذشته بیش از 15 نفر کشته و مجروح در یک جاده بین شهری سمیع آباد تربت جام داشتیم، این جاده کم عرض و بدون تابلو است و خط کشی آن بعد از تصادف سنگین انجام شده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه جان مردم در این بین تلف می شود، تاکید کرد: اگر وزارت راه و شهرسازی اقدام فوری برای بهبود وضعیت جاده های استان خراسان رضوی انجام ندهد از ظرفیتی که مجلس در اختیار بنده گذاشته برای استیضاح وزیر استفاده می کنم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *