رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد مطرح کرد:

افتضاح؛ وضعیت دوچرخه های عمومی شهر

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس گفت: وضعیت دوچرخه های عمومی سطح شهر افتضاح است و ابتدایی‌ترین خدمات از سوی شرکت بهره‌بردار ارائه نمی‌شود؛ در همین خصوص تاکنون جلسات مختلفی با دستگاه های نظارتی داشته‌ایم و امیدواریم وضعیت این سامانه‌ها تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

به گزارش صبح امروز، مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورا بهمراه جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری منطقه 11، در راستای طرح سه‌شنبه های بادوچرخه در مناطق، حدفاصل ابتدای بلوار وکیل‌آباد تا ساختمان شهرداری منطقه را رکاب زدند.

بهاروند در پایان به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: در سطح منطقه 11 بیش از 25 کیلومتر مسیر دوچرخه داریم و خوشبختانه این منطقه از حداقل های لازم در این زمینه برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده خطوط دوچرخه، اختلاط آنها با پیاده‌راه است، گفت: موضوع دیگر، عدم پیوستگی این خطوط است که خوشبختانه تاکنون قدم های خوبی در جهت رفع این مشکل برداشته شده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در خصوص دوچرخه های سامانه نیز تصریح کرد: این دوچرخه‌ها وضعیت افتضاحی دارند و ابتدایی‌ترین خدمات در زمینه نگهداری آنها از سوی بهره‌بردار ارائه نمی‌شود.

بهاروند با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با دستگاه های نظارتی در این خصوص داشته‌ایم، افزود: امیدواریم وضعیت سامانه دوچرخه و شرکت بهره‌بردار تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و پس از آن فراخوان بهره‌برداری منتشر خواهد شد تا حداقل استانداردها را داشته باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *