ابلاغ مصوبات دومین سفر استانی رئیس جمهوری با ۲۵هزار میلیارد ریال اعتبار

استاندار خراسان رضوی از ابلاغ مصوبات دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان با مجموع رقم حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال خبر داد.

علی رضا رشیدیان در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود : از این میزان 2 هزار و 142 میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی و 352 میلیارد تومان هم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است که در مجموع 2 هزار و 494 میلیارد  تومان می باشد.

وی عنوان کرد : از این میزان 4 طرح و پروژه در حوزه کشاروزی با 262 میلیارد تومان اعتبار استانی و 210 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی ، 7 طرح در حوزه منابع آب با 277 میلیارد تومان اعتبار استانی و 142میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و یک پروژه هم در بخش صنعت با 37 میلیارد تومان و در حوزه آموزش و پرورش هم پروژه با 20 میلیارد تومان می باشد.

وی عنوان کرد : در بخش های عمران و شهرسازی شهری و روستایی نیز 2 طرح با 410 میلیارد تومان اعتبار ، آموزش عالی 3 طرح با 15 میلیارد تومان ، 10 طرح بهداشتی با 242 میلیارد تومان ، 8 پروژه حوزه وزرش و جوانان با 89 میلیارد تومان از دیگر پروژه ها و مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی است که ابلاغ گردیده است.

وی با قدردانی از توجه رئیس جمهور برای پروژه های جاده ای استان که نقش مهمی در ایمنی تردد ، ترانزیت و دسترسی ها دارد ، افزود : در این راستا 10 پروژه حمل و نقلی با 657 میلیارد تومان هم از مصوبات ابلاغی سفر است.

به گفته وی ، 12 طرح حوزه فرهنگ و گرددشگری با اعتباری 133 میلیارد تومانی هم بخشی از این مصوبات است.

رشیدیان افزود : این مجموعه مصوبات با حجم اعتبار یاد شده قرار است طی 3 سال به استان تخصیص یابد که از این میزان حدود 887 میلیارد تومان آن امسال ، 839 میلیارد تومان در سال آینده و 416 میلیارد تومان در سال 99 تخصیص می یابد که می تواند آثار تحولی ارزشمندی در استان در پی داشته باشد .

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *