موضع گیری از روی ناآگاهی پاس دادن به دشمن است

استاندار خراسان رضوی گفت: برخی موضع گیری ها که از روی بی اطلاعی صورت می گیرد، در حکم انداختن توپ به زمین دشمن است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رشیدیان، پنجشنبه در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی مشهد افزود: شرایطی که آمریکایی ها ایجاد کرده اند آزمونی برای ملت ایران است که باید با همدلی، اتحاد، مدارا و تحمل این مرحله را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: مسلما دشمن در راستای شیطنت خود تلاش می کند اما ملت با درک این شیطنت ها با همدلی و مدارای بیشتر کار را پیش خواهد برد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه گاهی اوقات برخی افراد دانسته یا ندانسته حرفهایی می زنند که زیبنده مردم ما به خصوص اهالی فرهیخته این مرز و بوم نیست که نمونه آنرا در قضیه کم آبی خوزستان شاهد بودیم.

رشیدیان ادامه داد: به دلیل وجود مشکل در حوزه آب خوزستان مدتها روی طرح خط انتقال آب کار شده و پروژه در حال اجرا بود اما با توجه به کاهش بارندگی ها، گرمی هوا، شوری و کیفیت پایین آب مردم شرایط سختی را سپری می کردند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: با دستور رئیس جمهوری در روند اجرایی این طرح تسریع صورت گرفت و اطلاع رسانی شد که این طرح 15 روز آینده بهره برداری می شود و حال آنکه این اطلاع رسانی باید قبل از بروز این تنش ها صورت می گرفت.

استاندار خراسان رضوی افزود: پس از این اطلاع رسانی برخی چنین برداشت کردند که پروژه پس از بروز تنش ها آغاز شده، در حالی که همه می دانند برای اجرای پروژه بزرگی چون انتقال آب باید طرح تهیه و مصوبه های لازم دریافت شود، پروژه به مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شود، تملک زمین و سایر اقدامات انجام شود که این مراحل در 15 روز قابل انجام نیست.

رشیدیان افزود: اعتراض حق مردم است و البته همیشه کسانی هستند که از این اعتراضات سوء استفاده می کنند، ملت ایران همیشه هوشیار و بیدار بوده اما برخی آقایان به دلیل بی اطلاعی از مباحث فنی، می خواهند به هر جهت اظهار نظر کنند.

وی گفت: این موضع گیری ها توپ را به زمین دشمن انداختن و به نفع دشمن عمل کردن است لذا باید در موضع گیری ها و اظهار نظرها مراقبت لازم را داشته باشیم.

انتهای خبری/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *