جلوگیری از تعطیلی باغ وحش وکیل آباد با مهلت یکساله

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از مهلت یک ساله به مالکان باغ وحش وکیل آباد برای استاندارد سازی مجموعه و کسب مجوزها و شرایط لازم برای ادامه فعالیت خبر داد.

محمد مقدوری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در جلسه کارگروه ماده هشت ضوابط و معیارهای استقرار صنایع استان پیرامون این مجموعه که برخی از استانداردهای لازم برای ادامه فعالیت را ندارد، تصمیم گیری شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم از این مجموعه و اینکه تنها باغ وحش شهر است مهلتی تعیین شد تا مالک آن برای استاندارد کردن فعالیت ها واحراز شرایط لازم اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این مجموعه در صورتی که در این مهلت تعیین شده ، اقدامی جامع و کامل برای استاندارد کردن فعالیت خود انجام داد به کار خود ادامه می دهد ، در غیراینصورت از ادامه فعالیت آن جلوگیری می شود.

مقدوری تصریح کرد: مسائل مربوط به فعالیت سه ، چهار مورد از واحدها و طرح های دارای مشکل قانونی نیز از جمله کارخانه فرامنگنز سبزوار، تعیین حریم روستای تپه سلام ، واحد بسته بندی گوگرد در منطقه ویژه اقتصادی سرخس هم بررسی و تعیین تکلیف شد. .

وی اظهار کرد: بر این اساس، موافقت های لازم برای شروع فعالیت و رفع مشکل این واحدها گرفته شد و مصوب گردید، فعالیت خود را آغاز کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *