امیدواریم طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر با تغییرات اندک ادامه پیدا کند

شهردار مشهدمقدس با اشاره به جلسه چند روز گذشته خود با وزیر راه وشهرسازی در تهران گفت: امیدواریم طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر با همان شکل قبلی و یا با تغییرات کم اجرا شود.

تقی‌زاده خامسی در نشست خبری مشترک با مشاور رییس جمهور در احیای بافت‌های فرسوده که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: شهرداری اصرار به تغییر طرح نوسازی بافت فرسوده حرم مطهر نداشته و ندارد اما وزارت راه شهرسازی بر این تغییرات تاکید داشت.

وی اضافه کرد: در همین خصوص چند روز پیش به همراه استاندار جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که مقرر شد کارشناسان در این باره تبادل نظر کرده و به نتیجه برسند که این کار انجام و برخی از مشکلات موجود در طرح جدید که از سوی وزارت راه و شهرسازی در خصوص نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر وجود داشت؛ حل شد.

تقی‌زاده تصریح کرد: همچنین قرار شد برخی دیگر از اشکالات طرح جدید نیز در جلسه‌ای مشترک با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و من بررسی و حل شود که با این تفاسیر امیدواریم همان طرح قبلی اجرا و یا با تغییرات کمی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه قبول سفر به مشهد و بازدید از بافت‌های فرسوده این کلانشهر با توجه به مشغله فراوان مشاور رییس جمهور در احیای بافت‌های فرسوده جای تقدیر دارد، اظهار کرد: البته این خاصیت شهر مشهد است که از هر فردی برای زیارت دعوت کنیم دعوت ما را لبیک می‌گوید.

وی به بازدید مشاور رییس جمهور در احیای بافت‌های فرسوده از پروژه‌های نوسازی حرم مطهر و بافت‌های فرسوده شهر مشهد اشاره کرد و گفت: امیدواریم که این بازدید و تبادل نظر منتج به نتایج خوبی برای همشهریانم شود و مشهد در مسیر بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده جزو توسعه یافته‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای کشور باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *