خریداری 25 هزار تن گندم از کشاورزان رشتخوار در سالجاری

فرماندار رشتخوار گفت: از کشاورزان این شهرستان در سال جاری 25 هزار تن گندم و 9 تن زعفران خشک خرید تضمینی شده است .

خالقداد عرب دوشنبه در همایش تولید کنندگان نمونه کشاورزی و دامداری شهرستان در تالار قصر شیرین افزود: سفر استاندارخراسان رضوی به شهرستان رشتخوار برای نشست با مدیران، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای ومردم حزب الله رشتخوار در روز سه شنبه فردا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی فردا سه شنبه به همراه تعدادی از مدیران کل دفاتر استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان رشتخواربه شهرستان رشتخوار به‌ منظور شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با فعالان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علما و روحانیون، بازدید از طرح های صنعتی و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی و خدماتی سفر خواهد کرد.

به گفته وی ، احداث زیرساخت های صنعتی ؛ کشاورزی و جاده ای شهرستان نوید دهنده آینده روشن را در رشتخوار می دهد و تا پایان دولت دوازدهم شهرستان رشتخوار شاهد افتتاح طرح های فولادی خواهد بود.

عرب تاکید کرد: برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال پایداردر شهرستان رشتخوار در حال انجام است .

فرماندار رشتخوار همچنین گفت: از کشاورزان این شهرستان در سال جاری 25 هزار تن گندم و 9 تن زعفران خشک خرید تضمینی شده است .

وی همچنین هم از خشکسالی مداوم و نباریدن یک قطره باران با گذر چله در سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: با استفاده از روش های نوین آبیاری در حوزه کشاورزی و تغییر الگوی کشت باید تلاش بیشتری شود.

در پایان آیین از تولیدکننده گان برتر کشاورزی و دامی تجلیل شد.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *