احداث ساختمان پردیس تئاتر در مرحله پایانی عملیات خاکبرداری

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: پروژه احداث ساختمان پردیس تئاتر در مرحله پایانی عملیات خاکبرداری قرار دارد.
به گزارش صبح امروز، هادی معتمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهمی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد طراحی و اجرای آن آغاز شده، احداث پردیس تئاتر مشهد است. این پروژه براساس نیاز فضای فرهنگی، هنری و ظرفیت بسیار خوب تئاتر مشهد که بدون زیرساخت ‌های لازم در این زمینه بوده در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این پروژه به صورت سه شیفت و به صورت شبانه روزی اجرا شده تا تاخیرات پروژه جبران شود، افزود: فعالیت این پروژه در ۱۳ هزار متر زیر بنا آغاز شده و در فاز اول پروژه که شامل ساخت بلک‌ باکس با زیربنای ۶ هزار مترمربع بوده تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری می شود.
معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری مشهد تاکید کرد: اجرای پردیس تئاتر شهر مشهد توسط معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به سازمان عمران سپرده شده و برای آن در فاز اول حدود ۶۵ میلیارد تومان اعتبار پیش ‌بینی شده که نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان آن در بودجه امسال دیده شده است.
معتمدی خاطرنشان کرد: گفتنی است این پروژه در مراحل پایانی عملیات خاکبرداری قرار دارد.

image_print
60 پاسخ
  1. Szpiegowskie Telefonu
    Szpiegowskie Telefonu گفته:

    Skąd mam wiedzieć, z kim mój mąż lub żona rozmawia na WhatsApp, to już szukasz najlepszego rozwiązania. Podsłuchiwanie przez telefon jest znacznie łatwiejsze, niż myślisz. Pierwszą rzeczą do zainstalowania aplikacji szpiegowskiej w telefonie jest uzyskanie telefonu docelowego.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *